خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری در دیدار با شهردار مونته سیلوانای ایتالیا؛

سرمایه گذاری در بخش خصوصی از اولویت های دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۵۵

فرماندار ساری گفت:سرمایه گذاری در بخش خصوصی در اولویت برنامه های ما قرار دارد و هرگونه توافق با حمایت مدیریت ارشد استان همراه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مجید حسین زادگان عصر امروز در دیدار با شهردار مونته سیلوانای ایتالیا به ظرفیت های استان مازندران بویژه ساری اشاره کرد و اظهار داشت:مازندران در بخش های مختلف گردشگری،کشاورزی و اقتصادی از ظرفیت های خوبی برخوردار بوده و می تواند زمینه خوبی برای همکاری دو کشور باشد.

فرماندار ساری با بیان اینکه بعد از برجام بستر جدیدی برای فعالیت های اقتصادی و رفت و آمد هیات های خارجی ایجاد شده است،ادامه داد: انتظار داریم این عملیات ها بصورت جدی تر در کشور محقق شود.

وی افزود:سرمایه گذاری در بخش خصوصی در اولویت برنامه های ما قرار دارد و هرگونه توافق با حمایت مدیریت ارشد استان همراه است.

حسین زادگان ادامه داد: برای تعامل و سرمایه گذاری طرفین ایجاد بستر ضرورت دارد تا منجر به سرمایه گذاری در استان مازندران و شهر مونته سیلوانای ایتالیا شود.

وی به وجود راه آهن سراسری ، سواحل دریای خزر ، فرودگاه بین المللی ، شهر تاریخی فرح آباد با قدمت 400 ساله و کوههایی با پوشش جنگلی و برفی ، زمین های کشاورزی حاصلخیز و دیگر زیرساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری موفق در ساری اشاره کرد وافزود : ظرفیت های شهرستان ساری در گردشگری نیز بی نظیر است.

فرماندار ساری گفت: فرهنگی و تمدنی ایران و ایتالیا در دنیا زبانزد است و تبادل بین دو کشور از زمان باستان وجود داشته است و امیدواریم سفر این گروه تجاری و گردشگری به ساری مرکز استان مازندران موجب گسترش بیشتر روابط بین دو کشور شود.

حسین زادگان افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف از اولویت های دولت جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز