خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

بهره برداری از پروژه گازرسانی به 27 روستای مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۸۰

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از بهره برداری پروژه گازرسانی به 27 روستای مازندران با اعتباری بالغ بر 133 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، "جعفر احمدپور" با بیان اینکه در 27 روستای ذکر شده، مجموعاً 119 هزار متر شبکه گذاری انجام شده است، افزود: در این روستاها یکهزار و 500 علمک روی شبکه گازدار نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: با گازدار شدن این روستاها و انجام فرایند اشتراک پذیری، یکهزار و 255 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر امسال، 9 روستا در بخش های مرکزی شهرستان رامسر ، 3 روستا در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، 2 روستا در بخش لاریجان شهرستان آمل، 1 روستا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و 11 روستا در بخش های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکاء و  1 روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به بهره برداری خواهد رسید.

احمدپور همچنین با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه گازرسانی به 503 روستای دیگر استان، اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، بیش از 28 هزار خانوار روستایی استان، از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدای گرانقدر و ایثار رزمندگان دانست ،گفت: ان شاء ا... با انضباط و احساس مسئولیت، طبق برنامه ریزی انجام شده، در راستای گازرسانی به مردم شریف استان تلاش خواهیم کرد تا مردم، از غرب تا شرق مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی در ادامه تصریح داشت: به رغم کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن مسیرها در این استان، عملیات گازرسانی با جدیت در حال انجام و از طرف این شرکت، پایان سال 97 اتمام گازرسانی به روستاها اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، تمام تلاش های صورت گرفته از سوی کارکنان خدوم و زحمت کش شرکت گاز در خصوص گازدار شدن شهر ها و روستاهای استان را در راستای بهره‌مند شدن هرچه بیشتر مردم شریف از شرایط رفاه و آسایش بیشتر دانست و با تاکید بر اینکه مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر اینکه امکان استفاده و بهره مندی این انرژی ارزشمند را برای دیگران فراهم می کند، تصریح کرد: توجه به رعایت الگوی مصرف و نهادینه کردن بهره‌گیری مناسب و منطقی از گاز طبیعی، موجب خواهد شد تا دیگر هم استانی‌ها و همچنین صنایع عمده از این حامل انرژی به نحو بهتری بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه، مازندران رتبه اول تعداد روستاهای گازدار کشور را داراست، افزود: بیش از 8/90 درصد خانوار روستایی و بیش از 99 درصد خانوار شهری مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز