خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در گفتگو با ایلنا خبرداد:

اجرای بیش از 1200 برنامه ویژه بانوان همزمان با دهه فجر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۳۳

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری بیش از 1200 برنامه ویژه بانوان در دهه فجر سالجاری در استان مازندران خبر داد.

مریم جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر از برگزاری از 1200 برنامه درایام الله دهه فجرخبر داد واظهار داشت: این برنامه ها با هدف اشاعه فرهنگ، هنر، پژوهش و اقتصاد درحوزه بانوان برگزار می شود.

وی افزود:حضور زن در تمامی عرصه‌ های پیروزی انقلاب اسلامی مشهود بود و اکنون در راستای ارتقای جایگاه زن در جامعه و توجه بیشتر به بانوان در سطح کلان باید این نقش انعکاس داده شود.

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به همراه دختران دانشجو و دانش آموزان، افتتاح منازل مسکونی ویژه زنان سرپرست خانوار با همکاری کمیته امداد، نشست هم اندیشی با زنان هنرمند استان، افتتاح صندوق خرد روستایی در شهرستان های محمودآباد و بهشهر، برگزاری گفتمان دانشجویی در سراسر استان و تجلیل از بانوان شهرستان بازنشسته دستگاه های اجرایی استان را شمار برنامه های حوزه بانوان اعلام کرد.

جمشیدی گفت: مردمی برگزار کردن، نوآوری، توجه به آحاد جامعه، عنایت به روح و غیرت ملی با تاکید بر تقویت فرهنگ اسلامی و توجه به ظرفیت سازی نسل سوم انقلاب جهت انتقال دستاوردهای انقلاب به آیندگان در برنامه های دهه فجر سالجاری مورد تاکید است.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف در سراسر استان،با عناوین سلامت زنان ، خود مراقبتی ،سبک زندگی سالم، اقتصاد مقاومتی ،ورزش بانوان از دیگر برنامه های اجرایی این دهه محسوب می شود.

جمشیدی برگزاری گفتمان دانشجویی و دانش آموزی در سراسر استان را از برنامه های دهه فجر نام برد و ادامه داد: برنامه سنجش اقامت ویژه زنان روستایی با کمک دانشگاه علوم پزشکی ، اجرای مراحل چهارم طرح مدیریت مصرف انرژی ویژه زنان خانه داراز جمله برنامه های دهه فجر به شمار می آید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: هم‌افزایی و هماهنگی برنامه‌ های بین بخشی کمیته زنان باید درالویت اهداف این کمیته قرار گیرد تا حرکت فعالیت‌های این کمیته به سمت اثربخشی سوق پیدا کند.

وی نشست وهم اندیشی با زنان هنرمند استان ،همایش تجلیل از بانوان بازنشسته دستگاههای اجرایی استان،را ازدیگر اقدامات این حوزه دردهه فجراستان گزارش کرد.

جمشیدی افزود: همایش تقدیر اولین بانوان فرهیخته شهرستان در گلوگاه همچون اولین پزشک ، اولین پرستارازدیگر برنامه های اجرایی ویژه بانوان تلقی می شود.

وی همایش یک روز با همسرم ویژه زوجین جوان پنج سال اول ازدواج در شهرستان بابلسر، کارگاه توجیهی ویژه صنف آرایش و پیرایش ویژه شهرستان آمل ، برنامه ی سنجش قامت ویژه زنان روستایی با کمک دانشگاه علوم پزشکی از دیگر عناوین برنامه های حوزه بانوان استانداری در دهه فجر امسال برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز