خبرگزاری کار ایران

انتقاد دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران از کمیسیون تلفیق مجلس؛

واگذاری 9 درصد از 27 درصد حق درمان سهم قانونی سازمان تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۲۹۲

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: واگذاری 9 درصد از 27 درصد حق درمان سهم قانونی سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر،دبیر و هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران در شب ولایت حضرت زینب و روز پرستار با حضور در بیمارستان ولیعصر تامین اجتماعی قائم شهر و با تقدیم شاخه های گل از پرستاران این بیمارستان قدردانی کرد.

دریابیگی با بیان اینکه شغل پرستاری از مشاغل سخت و طاقت فرسا می باشد گفت: پرستاران با صبوری و کار و زحمت شبانه روزی در جهت مداوای بیماران در تلاش اند که بنده به نوبه خود و به نمایندگی از کارگران و بازنشستگان از این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی می نمایم.

رئیس کانون  بازنشستگان کارگران تامین اجتماعی  مازندران در ادامه این بازدید ضمن تشکر از زحمات مسئولین سازمان تامین اجتماعی به لحاظ حفظ و حراست علی رغم کم لطفی های دولت های گذشته و کنونی در عدم پرداخت بدهی 148 هزار میلیارد تومانی خود به سازمان تامین اجتماعی گفت: متاستفانه عدم پرداخت این مطالبات موجب پدید آمدن اشکالاتی در روند خدمت دهی به کارگران و بازنشستگان می شود.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه پرستاران سربازان جبهه اول درمان و مداوای بیماران هستند گفت: درست است که روز پرستار در سالروز ولادت حضرت زینب نامگذاری شده است اما هروز باید روز پرستار باشد و از زحمات این قشر زحمتکش تقدیر و تجلیل شود.

دریابیگی در ادامه با انتقاد شدید از کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص تصویب واگذاری 9 درصد از 27 درصد حق درمان به وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: متاستفانه این مسئله از نظر شرعی،عرفی و قانونی دور از انصاف است و این به معنای خدشه وارد کردن به استقلال سازمان تامین اجتماعی است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با رای خیرخواهانه و دلسوزانه نمایندگان در صحن مجلس  این حق قانونی و شرعی به سازمان تامین اجتماعی باز گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز