خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد :

نقش سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از وقوع آسیب‌ها بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۵۶

فرماندار محمودآباد گفت: سمن ها سرمایه های اجتماعی ما هستند باید بیش از پیش در موضوعات اجتماعی مطرح شده حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا ،یحیی یوسف پور در جلسه هم اندیشی کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران که در مجتمع شهید شهریاری چاکسر محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد : سمن ها سرمایه های اجتماعی ما هستند باید بیش از پیش در موضوعات اجتماعی مطرح شده حضور داشته باشند.

وی افزود : سازمان های مردم نهاد نقش موثری برای سالم سازی محیط دارند و در راستای فرهنگ سازی اثر گذار ی خوبی در سطح استان خواهند داشت .

یوسف پور با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی در جامعه پیوستگی با هویت ملی ما دارد ، گفت : هویت ملی بدنه ی تنومند درخت که هویت فرهنگی ما از شاخه های اثر گذار بوده است.

این مسئول در ادامه عنوان کرد : برای پیشگیری معظل و آسیب های اجتماعی باید تحلیل ها و بررسی های لازم از سوی کارشناسان مربوطه انجام شود تا کوتاهی در این امر دامن گیر جامعه و مردم نباشد.

فرماندار محمودآباد در پایان خاطر نشان کرد : یکی از نگرانی های ما در سطح شهرستان بحث آسیب های اجتماعی است که اثرات بلند مدتی داشته و یکی از مهمترین عوامل طلاق و اعتیاد است که امروزه شاهد آن هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز