خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران:

سند نشاط اجتماعی در مازندران تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۵۴

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت:برای ارتقای نشاط اجتماعی و افزایش امید و اعتماد در جامعه نیاز به چراغ راه داریم.

به گزارش ایلنا ،عیسی قاسمی طوسی در جلسه هم اندیشی کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری های استان که در مجتمع شهید شهریاری چاکسر محمودآباد برگزار شد ، با بیان اینکه مازندران رتبه ی بیستم در بحث اعتیاد در کشور را داراست ، اظهار کرد : در حوزه ی مواد مخدر و اعتیاد از رتبه ی دوم به رتبه ی بیستم رسیده و در حال حاضر وضعیت بهتری در این حوزه مازندران دارد .

وی افزود : دولت تدبیر و امید ، رویکرد مطلوبی به مقابله با آسیب های اجتماعی دارد و اعتبارات مناسبی را برای این مهم اختصاص داده است .

قاسمی طوسی از 5 حوزه ی مهم که الویت اول امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران است خبر داد و گفت : حوزه ی اعتیاد ، طلاق ، حاشیه نشینی فساد ، فحشا و مناطق حاد و بحرانی از الویت های کاری امور اجتماعی بوده که اسناد آن در استان تنظیم شد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اینکه سند نشاط اجتماعی برای توسعه امور اجتماعی در حال تدوین است، بیان کرد: برای ارتقای نشاط اجتماعی و افزایش امید و اعتماد در جامعه نیاز به چراغ راه و تدوین سند نشاط اجتماعی داریم که با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان ، صاحب نظران و مشارکت دستگاه های ذیربط محقق می شود.

وی در پایان با توجه به اینکه باید برنامه های غنی و موثر فرهنگی برای جامعه تدارک ببینیم ، خاطر نشان کرد : کارشناسان مسائل اجتماعی باید موضوعاتی همانند طلاق و اعتیاد را تحلیل کرده و این نتایج را به فرمانداران خود داده تا مورد بررسی و اجرا در سطح شهرستان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز