خبرگزاری کار ایران

عضو هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه:

مشکلات اقتصادی با صبر جمعی حل و فصل می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۴۳

عضو هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه گفت: در عرصه های اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی با درایت مسئولین و مشارکت مردم می توان بر مشکلات فائق آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حجت الاسلام ابوترابی امروز صبح در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی در امام زاده یحیی ساری اظهار کرد: مردم بصیر و هوشیار مازندران با حضور خود در این مراسم باری دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

وی افزود:ملت ایران اسلامی به نور ایمان آراسته هستند و خواهران ما نیزچادرهای مشکی ،حجاب افتخار آفرین و نماد باورهای ایمانی آنان است امروز  همراه بامردان اتحاد خود را به جهانیان ثابت کردند.

عضو هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه با اشاره بر اینکه صبر از مهمترین ارکان ایمان است و در قرآن به مراتب بر آن تاکید شده است،گفت: هیچ جامعه ای و انسانی نمی تواند در عالم دنیا به سعادت،عزت و قدرت دست یابد مگر اینکه راه درست را تشخیص دهد و با شناخت بصیرت و معرفت گام بر دارد.

وی با بیان اینکه ایمان نماد معرفت ،بصیرت و عقلانیت است ،افزود: کسانی که راه را شناخته اید به ریسمان قرآن و اهل بیت چنگ زدید در کنار وظیفه خود ثابت قدم باشید.

حجت الاسلام ابوترابی با تاکید بر صبر  خطاب به آحاد جامعه ایمانی و اسلامی گفت: شما آحاد جامعه با تکیه به صبر کنار حق ثابت قدم باشیدکه این امر موجب به ثمر نشستن تلاش ها می شود اگر اینطور نباشد هیچ موفقیتی به دست نمی آید.

وی با بیان اینکه صبر زمینه موفقیت است و افرادی چون شهریاری ها این مردان دانش با صبر به معراج رسیدند،ادامه داد:هیچ انسانی بدون صبر به نتیجه مطلوب نمی رسد.

عضو هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه افزود:رزمندگان جمهوری اسلامی که برای دفاع از وطن و مردم این اقتدار را برای ما خلق کردند صبر فردی داشته و با هوی و هوس خود جنگیدند و به سوی میدان نبرد قدم برداشته و با قدرت مقابل دشمن ایستادند.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه  اگر صبر نبود انقلاب ما در دفاع مقدس و با این همه فرازو نشیب  به پیروزی نمی رسید بر صبر جمعی تاکید کردو گفت : در کنار صبر فردی جامعه باید از صبر جمعی برخوردار بود  تا موفقیت به دست  بیاید و مردم باید در کنار هم باشند و با اتحاد است که قدرت خلق می شود .

وی با بیان اینکه سیلی نواخته شده بر صورت آمریکا را می بینید، افزود: آمریکا و ابر قدرت ها با همه توان در مقابل ملت عراق ،سوریه و یمن ایستادند و دلار ، سلاح و سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی خود را به کار گرفتند اما چون ملت های مسلمان در کنار هم بودند شکست خوردند .

حجت الاسلام ابو ترابی با اشاره به اینکه ملت عراق نظام جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی  معظم کل قوا و سردار پرتوان اسلام سردار سلیمانی ها را با تمام و جود در کنار خود  حس کرد، گفت: ملت سوریه ، عراق و ملت قهرمان لبنان  عالم هوشمند و بصیری  همچون سید حسن نصرالله را که نماد مقاومت و اقتدار ملت عرب است را در کنار خود می دید.

وی صبر جمعی را راه حلی برای معضلات فرهنگی دانست و ادامه داد: معضلات فرهنگی ما با صبر جمعی به فرصت تبدیل خواهد شدو همه جریانهای سیاسی معتقد به نظام  ، به راه امام و رهبری معظم و عالی قدر انقلاب  باید در کنار هم و باهم قدم بردارند و همچون مشت گره شده در برابر مشکلات ایستادگی کنند.

عضو شورای حل اختلاف قوای سه گانه  به شرایط حساس کنونی منطقه اشاره کردو گفت: آمریکا با تمام قدرت درکنار چکمه پوشان رژیم صهیونیستی ایستاده و بر اهداف نامشروع خود پای می فشارد و حاضر نیست از موقعیت حساس سیاسی ، اقتصادی و منطقه ای ایران چشم بپوشد.

وی عنوان کرد: دشمنان در تاراج ثروت و اقتدار ملت اسلام ایستاده اند و از همه توان خود بهره می برند، این در حالی است که دشمن صف آرایی کرده و با تمام توان بر بسیج سپاه خود بر علیه ملتهای مسلمان صبر می کند ملت ایران و مردم مازندران باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه  آغاز راه هستیم و تنها چهل سال از عمر انقلابمان گذشته است، گفت: با قدرت هایی روبرو هستیم که بیش از چند قرن از عمر استعمارگری آنان سپری شده و چند صد سال است که ثروت های منطقه را  تاراج کرده اند.

وی افزود: دنیای غرب بیش از 400 سال است که با تجاوز ، کشتار و تحمیل جنگ های اول و دوم ملت های منطقه ، آسیا و کشورهای دیگر را تحت فشار قرارداده و ثروت های آنان را به یغما برده و اجازه رشد به این ملت ها نداده است.

حجت الاسلام ابو ترابی با اشاره به اینکه مشکلاتی را که ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم دیگران در سطح بالاتری با آن مواجه هستند بر تحکیم پیوند ها برای غلبه با مشکلات اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد.

وی افزود:با صبر فردی و جمعی و تحکیم پیوند با امام راحل و رهبر معظم انقلاب می توان بر مشکلات فائق آمد.

حجت الاسلام ابوترابی عنوان کرد: در عرصه های اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی با درایت مسئولین و مشارکت مردم می توان این راه را به خوبی پیمود.

 وی گفت:باید برای توسعه انقلاب اسلامی نقدی را مطرح کرد که زمینه افزایش قدرت را فراهم کندو اگر همدیگر را تضعیف کنیم جامعه اسلامی را تضعیف کردیم که این به صلاح کشور و انقلاب اسلامی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز