خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

بودجه مازندران در لایحه 97 ترمیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۷۰

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت:جلسات مختلف کارشناسی و ارتباطی را در دستور کارداریم تا بتوانیم بودجه استان را ترمیم و تقویت نماییم.

به گزارش ایلنا از ساری؛ درنشست عصر امروز مجمع نمایندگان مازندران با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه مقرر گردید اعداد و ارقام بودجه تملک دارایی‌های استان مازندران به نحو مقتضی در بودجه سال 97 ترمیم و تقویت شود.

حسین نیاز آذری رئیس مجمع نمایندگان با تشریح روندهای حمایتی مجمع از بودجه استان خاطرنشان ساخت: جلسات مختلف کارشناسی و ارتباطی را در دستور کارداریم تا بتوانیم بودجه استان را ترمیم و تقویت نماییم و به همین منظور عصر امروز نشستی را با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برگزار کردیم و نسبت به جداول بودجه‌ای استان اعتراض داشتیم و همکاران بنده با نقد کارشناسی خواستار اصلاح بودجه استان در سال 97 شدند.

نماینده بابل طرح مصوبات سفر ریاست جمهوری ، مسئله حقوق بازنشستگان فولاد، تأمین نقدینگی طرح‌های عمرانی به‌ویژه طرح‌های دو جاده سوادکوه و هراز و سدهای در دست اجرا را از دیگر محورهای نشست با معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد.

نیاز آذری افزود: بنای مشترک مجمع و مدیریت ارشد استان این است که در چهار محور آب ، فاضلاب ، پسماند و شبکه ریلی اعتبارات خوبی مصوب نماییم و به همین خاطر نشستی عصر سه‌شنبه با رئیس مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز