خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد خبر داد:

ترویج فرهنگ تفکیک زباله در میان روستاییان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۶۷

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد از ترویج فرهنگ زیست محیطی با تفکیک زباله های خانگی در بین روستاییان محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، احمد محمدی در جلسه کارگروه پسماند زباله شهرستان محمودآباد که ظهر یکشنبه با حضور مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش تفکیک زباله و ترویج فرهنگ زیست محیطی روستاهای محمودآباد، به صورت یکپارچه در حال انجام است.

وی ادامه داد: کمیته ای از طریق دهیاری ها، شوراهای روستا و بخشداری ها، به طور مستمر بر طرح تفکیک زباله روستاییان نظارت دارند.

احمد محمدی با اشاره به سیاست های ساماندهی زباله در استان مازندران از سوی استاندار، گفت: پیگیری های متعدد برای حل مشکلات زباله از طرف استانداری مازندران، به زودی نتایج مطلوبی را در شهرستان های این استان نشان خواهد داد.

وی افزود: اصلی ترین هدف استانداری مازندران حل معضل زباله در شهرستان های استان است و برای شروع، روستاها مهمترین پایگاه ترویج فرهنگ زیست محیطی هستند.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: به زودی در سطح شهر محمودآباد محل های تحویل زباله ی تفکیک شده شهروندان استقرار می یابد و با برنامه زمانی دقیق، معضلات اساسی پسماند زباله محمودآباد مرتفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز