خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

کارخانه های نساجی مازندران با تسهیلات و بهسازی احیا می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۵۵

برای تحقق برنامه های دولت در احیای صنایع ، شناسائی سرمایه گذاران واقعی و سپردن مجموعه های صنعتی به آنان در استان پیگیری می شود .

به گزارش ایلنا از ساری،استاندار مازندران با اشاره به سابقه حدود یک قرنی فعالیت کارخانه های نساجی در قائمشهر و نقش آن در اقتصادی شهرستان و زندگی مردم ، به به روز نشدن امکانات و تجهیزات متناسب با پیشرفت های تکنولوژی و متناسب نبودن محصولات با ذائقه جامعه را از مشکلات واحدهای صنعتی از جمله کارخانه های نساجی مازندران اعلام کرد .

وی وضعیت کنونی واحدهای صنعتی و تولیدی مازندران از جمله کارخانه های نساجی قائمشهر را میراث گذشته دانست و تاکید کرد : باید این میراث را اصلاح کرد تا محصولاتی متناسب با نیاز و ذائقه جامعه تولید و عرضه شود .

اسلامی بازاریابی و بازگرداندن کارخانه ها به عنوان دارائی های کشور را به مدار تولید از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته برشمرد و تاکید کرد که این برنامه با اصلاح و ادامه پرداخت تسهیلات رونق تولید ادامه می یابد.

استاندار مازندران یکی از مشکلات استان را ورود سرمایه گذار نماها به حوزه اقتصادی دانست و تاکید کرد : برای تحقق برنامه های دولت در احیای صنایع ، شناسائی سرمایه گذاران واقعی و سپردن مجموعه های صنعتی به آنان در استان پیگیری می شود .

وی گفت : با ورود سرمایه گذاران واقعی ، ظرفیت های از دست رفته اقتصادی احیا می شود و کارخانه ها به مدار تولید باز خواهند گشت.

اسلامی اصلاحات اقتصادی را نیازمند همراهی مردم دانست و اظهار داشت : مازندرانی ها همواره شاگرد اول حضور در صحنه های دفاع از نظام بودند و در زمان جنگ‌ بیشترین حضور و در زمان انتخابات بیشترین مشارکت را داشتند و به طور قطع در اصلاح امور اقتصادی هم نقش خود را بخوبی ایفا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز