خبرگزاری کار ایران

مدیر بندر امیرآباد بهشهر:

زیرساخت های صادراتی در بندر امیرآباد فراهم است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۱۳

مدیر بندر امیرآباد بهشهر گفت:با استفاده از زیرساخت های صادراتی می توان ظرفیت بالقوه منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد را به بهره برداری رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، سیاوش رضوانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر بندر امیرآباد با اشاره به ظرفیت های این بندر اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد یکی از بنادر مهم در حاشیه دریای خزر است و فعال شدن ترانزیت کالا در کریدور شمال-جنوب یکی از اهداف مهم است.

وی ادامه داد:ظرفیت تخلیه و بارگیری حوزه دریای خزر25میلیون تن است که بندر امیرآباد ظرفیت تخلیه و بارگیری7.5میلیون تن را به خود اختصاص داد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر گفت:افزای تنوع کالا در حاشیه دریای خزر،تقویت حمل و نقل،جذب کالای ترانزیت و حل مشکلات رو رو ریلی را بخشی از برنامه های آینده اعلام کرد.

رضوانی با تاکید بر زیرساخت های صادراتی و جذب مشتری در بازار افزود:باید واحدهای بسته بندی جهت توسعه صادرات ایجاد و تقویت شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت های صادراتی در بندرامیرآباد فراهم است ادامه داد: با استفاده از زیرساخت های صادراتی می توان ظرفیت بالقوه منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد را به بهره برداری رساند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم از زحمات علی خدمتگزار مدیر سابق بندرامیرآباد تقدیر و سیاوش رضوانی به عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز