خبرگزاری کار ایران

معاون متوسطه آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

بهره برداری از پنجمین آزمایشگاه نانو در شهرستان رامسر

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۴۶

معاون متوسطه آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از بهره برداری از پنجمین آزمایشگاه نانو در شهرستان رامسر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، اسفندیار نظری امشب در گردهمایی آموزشی توجیهی استقرار پایه دوازدهم در ساری با بیان اینکه سازمان های کنونی در محیطی فعالیت می کنند که تغییرات سریع آنها را ملزم به داشتن راهبردهای انطباق پذیر می کنند، اظهار کرد: چابک سازی سازمان ها تاثیرات بسیاری بر عملکرد سازمان دارد، چابک سازی به مفهوم قابلیت انطباق پذیری بسیار بالا بدون نیاز به انجام تغییرات است.

وی افزود: سازمان می تواند ظرفیتی را در ساختار و روش های عملیاتی خود بوجود آورد که انعطاف پذیری ، تغییر و تطبیق با شرایط متغییر را بدون انجام تغییرات دائمی ، اجباری و بنیادی ایجاد کند.

معاون متوسطه آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در حوزه های مختلف علمی گفت: 42 هزار و 534 نفر در کنکور 96 شرکت کردند که از این میزان 59.6 درصد زن و 40.4 درصد مرد بوده اند.

وی افزود: مازندران در رشته ریاضی رتبه چهارم، تجربی رتبه پنجم، علوم انسانی سوم ، هنر رتبه هشتم و زبان رتبه نهم را در کنکور96 کسب کرده است.

نظری ادامه داد: مازندران در رشته های ریاضی 88.61 درصد ، تجربی 94.12 درصد، انسانی 88.1 درصد و فنی و حرفه های 65.97 درصد قبولی در امتحانات نهایی داشته است.

وی با اعلام اینکه نرخ گذر از پایه نهم به دهم در کشور 93.16 درصد و در مازندران 94.94 درصد بوده است، افزود: در المپیاد 95-96 ، هشت هزار و 383 نفر شرکت کردند که از این تعداد 473 نفر به مرحله دوم ، 12 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

نظری برگزاری کنفرانس ریاضی استان، کنفرانس ملی راهبردی نوین آموزش و پرورش، کنفرانس ملی زبان انگلیسی، کنفرانس ریاضی در سال 97 و کنفرانس شیمی را از جمله برنامه های اجرایی آموزش و پرورش استان برشمرد.

وی با بیان اینکه مازندران در هشتمین المپیاد نانو رتبه دوم بعد از استان کردستان را به خود اختصاص داده است، گفت: شهرستان بهشهر مجهز به آزمایشگاه پلاسما است، 4 شهرستان استان مجهز به آزمایشگاه نانو است و که پنجمین آزمایشگاه نانو نیز در شهرستان رامسر در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

معاون متوسطه آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ، زمینه سازی برای دستیابی به استانداردهای آموزشی و مدیریتی مدرسه، ایجاد واق سازمانی از طریق توسعه فرهنگ تعالی بخش در فرآیندهای مدیریتی را از برنامه های تعالی مدیریت در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد.

نظری ، مدرسه با نشاط، هدایت تحصیلی در پایه نهم، چابک سازی سازمان ها، آموزش کتب جدید التالیف و ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان را از عملکردهای آموزش و پرورش استان نام برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز