خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفار قائمشهر و سیمرغ خبر داد:

افزایش ضریب بهره مندی 4 روستای سیمرغ از آب آشامیدنی سالم

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۲۷

مدیر امور آبفار قائمشهر و سیمرغ از افزایش ضریب بهره مندی 4 روستای سیمرغ از آب آشامیدنی سالم خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛دو روستای مری سبزی و شیرخوارکلا شهرستان سیمرغ تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی درآمدند و با تامین آب شرب مناسب و افزایش فشار آب دو روستای کارتیج کلا و خراط کلا ، ضریب آب آشامیدنی در روستاهای این شهرستان افزایش یافت.

 مصطفی زمانی مدیر امور آبفار شهرستانهای قائمشهر و سیمرغ در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش خدمات رسانی مطلوب به روستاییان و جلوگیری از مشکلات احتمالی دو روستای مری سبزی با 318 مشترک و شیرخوارکلا با 268 مشترک تحت پوشش شرکت آبفار قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هم اکنون تمامی روستاهای شهرستان سیمرغ تحت پوشش هستند و خدمات دریافت می کنند.

 زمانی با اشاره به رفع مشکل روستاهای کارتیج کلا و خراط کلا سیمرغ نیز اظهار داشت: به دلیل رفع افت فشار آب در این روستاها انشعابی از خط آزبست 150 گرفتیم و عملیات لوله گذاری به طول 570 متر با نصب شیرفلکه و کنتور حجمی با صرف هزینه ای بالغ بر 230 میلیون ریال اجرا شد که این اقدامات موجب افزایش فشار آب و جلب رضایت مشترکین شد.

گفتنی است روستای کارتیج کلا 211 مشترک و روستای خراط کلا 113 مشترک دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز