خبرگزاری کار ایران

۳۰ آذر ماه؛

اولین نشست میز توسعه صادرات لبنیات ایران در مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۰۱

اولین نشست میز توسعه صادرات لبنیات ایران 30 آذر ماه در هتل بادله ساری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری ، رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در گفتگویی اختصاصی باخبرنگار این مجموعه اعلام کرد؛ اولین نشست میز توسعه صادرات لبنیات ایران با موضوع تحلیل حال و آینده اقتصاد و صادرات لبنیات ارائه و بررسی و ارزیابی آخرین اخبار، قوانین،نظرها، آمارها، فرصتها و تهدیدهای پیش روی صادرات لبنیات با همکاری و حضور سازمان صمت استان مازندران ، انجمن صنایع لبنی ایران، کانون صنایع غذایی ایران، خانه صمت، اتاق بازرگانی، و تشکلهای ملی و استانی روز پنجشنبه مورخ 30 آذر ماه از ساعت 9الی 14 در هتل بادله ساری برگزار خواهد شد.

اسماعیل خاتمی مقدم افزود؛ سعی شده است کارشناسانی خبره و مطلع در این بخش و مدیران سازمانها و تشکلهای ذیربط دعوت و مشارکت داده شوند. وی توانمندیها و پتانسیلهای موجود استان مازندران در حوزه تخصصی و از تولید تا صادرات صنایع لبنی را دلیل واگذاری این امر به انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران برشمرد.

گفتنی است به تازگی دبیری میز توسعه صادرات لبنیات ایران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به این انجمن تفویض شده است که امید است انجمن مذکور در این ارتباط نقش راهبری خود را بخوبی ایفا نموده و برای بهبود اوضاع واحدهای فرآورده های لبنی کشور گامهای دقیق و مستمری بردارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز