خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران :

خوشه های صنعتی موتور محرکه اقتصاد ملی و منطقه ایی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۵۳

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت:توسعه خوشه های صنعتی دارای بازدهی بیشتر نسبت به سایر راه ها، توسعه بنگاه های بخش خصوصی است.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید مصطفی موسوی  با اشاره به مزیت های صنایع کوچک و متوسط نسبت به صنایع بزرگ گفت: ارزش افزوده، اشتغال آفرینی و انعطاف پذیری مهمترین مزیت های صنایع کوچک و متوسط است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: تجمع شرکتها و واحدهایی که از زمینه های مشابه و یا مرتبط فعالیت می کنند بستر را فراهم نموده تا بتواند از مزایای صرفه جویی ناشی از مقیاس، انتقال دانش و فناوری و اثر بخشی  و رقابت پذیری برخوردار شوند.

موسوی تصریح کرد: صنایع کوچک در 4 حوزه کار آفرینی، نوآوری،پویایی صنعت و همچنین ایجاد فرصت های شغلی دارای ویژگی بوده و باتوجه به فعالیت گسترده واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در کشور می توان شاهد رشد اقتصادی و حل بیکاری در جامعه باشیم.

وی بیان داشت:  خوشه های صنعتی می تواند موتور محرکه اقتصاد ملی و منطقه ایی باشند و توسعه خوشه دارای بازدهی بیشتر نسبت به سایر راه ها، توسعه بنگاه های بخش خصوصی است که به دلیل افزایش همکاری و فعالیت های مشارکتی هزینه کمتری در بر میگیرد.

موسوی ادامه داد: خوشه های صنعتی پویا با تولید در حداکثر ظرفیت، تاسیس و رشد کسب و کار جدید، تخصصی شدن فعالیت ها وجود قابلیت های نوآوری و همچنین افزایش فرصت ها و کاهش  تهدیدها بهره مند می شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز