خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون بسیج رسانه بهشهر:

ارتقای سطح سواد رسانه ای مهم ترین هدف بسیج رسانه است

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۰۱

مسئول کانون بسیج رسانه بهشهر گفت:همکاری رسانه‌ها با هم می‌تواند در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک شایانی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ،عباس داودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : بسیج رسانه با ماهیت انقلابی و فرهنگی در راستای ترویج و تحقق آرمان‌ های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تشکیل شد .

وی بابیان اینکه کانون ‌های بسیج رسانه محلی مناسب برای هم‌ فکری و تعامل اصحاب رسانه است,افزود : همکاری رسانه‌ها با هم می‌تواند در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک شایانی کند.

مسؤول کانون بسیج رسانه بهشهر با اشاره به فراخوان در بین جامعه هدف سازمان بسیج رسانه, بیان کرد : به طبع این فراخوان کانون بسیج رسانه شهرستان بهشهر نیز از میان فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی عضو می‌پذیرد.

این مسؤول با بیان اینکه تمامی فعالان رسانه و فضای مجازی می‌توانند برای عضویت اقدام کنند، تصریح کرد: تصویربرداران و عکاسان خبری، مستندسازان ، فعالان کانال های تلگرامی و مجازی ، فعالان تشکل‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای ، عاملان رسمی شبکه های توزیع نشریات ، کارشناسان و صاحب نظران نیز می‌توانند عضو این کانون شوند.

داوودی در ادامه از برنامه های این کانون خبر داد و گفت : برگزاری کارگاه‌ های آموزشی و تخصصی و نشست‌های سیاسی، اخلاقی، معنوی و ارائه خدمات رفاهی، اعزام اردوهای فرهنگی، زیارتی و سیاحتی و... از  جمله برنامه‌های کانون بسیج رسانه است.

وی در پایان گفت: علاقه‌ مندان می‌توانند با همراه داشتن تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و سه قطعه عکس رنگی 3×4 برای تکمیل برگ درخواست عضویت روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۸ به دفتر این کانون واقع در روبروی اداره فرمانداری بهشهر ساختمان سابق اداره ارشاد بهشهر ، مراجعه کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز