خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران :

رسانه ها نقش انکارناپذیر در ترویج سلامت جامعه دارند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۷۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:هر چه تعامل در اطلاع رسانی موضوعات بهداشتی و درمانی از طریق رسانه ها بیشتر شود مردم از ثمرات آن بیشتر بهره مند خواهند شد .

به گزارش ایلنا از ساری،دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دیدار با عـلی صادق مقدسی مدیر کل صداو سیمای مرکز مازندران در خصوص تعامل بیشتر در حوزه سلامت به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دکتر سید عباس موسوی در این دیدار با تشریح ابعاد حوزه سلامت و مولفه های آن جهت ارتقای سطح کیفی سلامت در استان توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق این رسانه استانی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت بسیاری از مشکلات درمانی و بهداشتی مردم مرتفع شده و سطح رضایت از نحوه ارایه خدمات درمانی افزایش یافته است.

وی افزود: لازم است جهت داشتن جامعه ای سالم و عاری از بیماری، بهداشت عمومی به نحو چشمگیری ارتقا یابد و این مهم با همکاری دست اندرکاران حوزه سلامت و صدا و سیما و سایر اصحاب رسانه میسر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد : هر چه تعامل در اطلاع رسانی موضوعات بهداشتی و درمانی از طریق رسانه ها بیشتر شود مردم از ثمرات آن بیشتر بهره مند خواهند شد و بالعکس عدم آگاهی مردم در سطح جامعه باعث ایجاد مشکلات عدیده می شود که جبران آن هزینه های زیادی را برای دولت و مردم تحمیل می کند.

دکتر موسوی اضافه کرد: باید در زمینه ارتقاء فرهنگ بهداشتی و تغییر سبک زندگی مردم جامعه ،آگاهی بخشی و سواد جامعه درخصوص رفتارهای پرخطر مردم در راستای کاهش بیماریها و کم کردن هزینه سلامت مردم قدم برداشت .

دکتر علی صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مازندران ضمن تاکید به همکاریهای مشترک افزود: موضوع سلامت یکی از آیتم های هدف گزاری شده براساس سیاستهای کلی صدا و سیما می باشد و وظایف دو جانبه مبنی بر گسترش تعامل فی مابین در رسیدن به اهداف حوزه سلامت در سطح استان بسیار حائز اهمیت و توجه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز