خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ورزشی دانشگاه‌های استان مازندران خبرداد:

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دانشگاهیان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۵۲

رئیس هیأت ورزش دانشگاه‌های استان مازندران از برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دانشگاهیان مازندران در 23 آذر ماه در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، حسین ذبیحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاهیان، اساتید، کارکنان و دانشجویان  دانشگاه‌های مازندان به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات برای نخستین‌بار به عنوان یک دوره المپیاد ورزشی در رده‌های قهرمانی و همگانی بین دانشگاهیان مازندرانی است.

وی اهداف این مسابقات را شناسایی استعدادها و توانمندی بالقوه ورزشی دانشگاهیان استان و سلامت روحی و جسمی دانشجویان و کارکنان دانشگاه با ورزش برشمرد و افزود: ایجاد شور، نشاط و همدلی دانشگاهیان با شور و حال ورزشی، تعامل صمیمی دانشجویان، اساتید و کارکنان در فضای غیررسمی از دیگر اهداف این مسابقات است.

رئیس هیأت ورزشی دانشگاه‌های استان مازندران تعیین تیم‌های برتر ورزش دانشگاهی و اعزام آن به مسابقات کشوری را از دیگر زوایای برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به پویایی، نشاط و ورزش دانشگاهیان همیشه به‌دلیل محدودیت‌های مالی، فقدان امکانات متناسب و همچنین عدم حمایت برخی از مدیران، روند اجرایی ورزش دانشگاهیان استان مازندران از شرایط مطلوبی برخوردار نبوده است.

رئیس برگزاری این المپیاد ورزشی با بیان اینکه افتتاحیه این مسابقات روز پنج‌شنبه 23 آذرماه در سالن بزرگ پیامبر اعظم (ص) واقع در ساری کیلومتر 17 جاده دریا در دانشگاه علوم پزشکی ساری برگزا می‌شود، خاطر نشان کرد: این مسابقات در هشت رشته  قهرمانی شامل فوتسال، والیبال، تکواندو، بدمینتون، تنیس روی میز، جودو، کشتی آزاد و تیراندازی و دو رشته همگانی شامل دارت و طناب‌کشی با حضور حدود 700 شرکت‌کننده، مربیان و  عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که ضدورزشی‌ها مثلا افرادی که دخانیات را در فضاهای آموزشی مثل مدارس یا دانشگاه‌ها ترویج می‌دهند به نظر راحت‌تر در این فضاها مشغو ل فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز