خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

قدس خط قرمز مسلمین است

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۱۱

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:قدس خط قرمز مسلمین است ، بنابراین جهان اسلام امروز در امتحان بزرگ قرار دارد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با محکوم کردن ترامپ بواسطه به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل تاکید کرد: ما به رسمیت شناخته شدن (بیت‌المقدس) به عنوان پایتخت اسرائیل که نابخردانه از سوی رئیس جمهور آمریکا امضاء شد را به شدت محکوم می کنیم.

وی افزود: حرکت فتنه انگیز وتوطئه بزرگ رئیس جمهور نادان و دیوانه آمریکا برای مسلمین ذلت ، خواری و شکست است که با وجود یک میلیارد جمعیت مسلمان این فرد به قبله نخست ما توهین کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به پا خواستن همه ی مسلمین را در برابر این توطئه بزرگ لازم و ضروری دانست و گفت: آنروزی که امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد شاید برای بسیاری از افراد این مسئله ابهام داشت اما آن مرد الهی دشمن را خوب شناخته بود و می دانست که اسرائیل از آغاز انقلاب تاکنون کینه توز بوده و بر کینه توزی خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: ترامپ خبیث با ترسیم نقشه شیطانی و پلید همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) ،"تجدید کنفرانس وحدت در ایران اسلامی با عنوان وحدت مسلمین"، در این شرایط او در کاخ سفید این جنایت را با هدف بهم زدن وحدت ، نقشه شوم خود را اجرا می کند.

آیت الله طبرسی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه جنگ در آسیا بین مسلمین حاشیه امنی برای اسرائیل است گفت: دو کار مهم در این اختلاف ها و درگیریها از سوی آمریکا صورت گرفت ، نخست با فروش اسحله پول کلانی را بدست آورده است و اینبار نیز جنایت و خیانت بزرگ را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا  این استکبار جهانی  نفت  و مرز و بوم ما را بردند ، الان می خواهند حیثیت و هویت ما را از بین ببرند ، افزود: اگر ما قبله نخست  را از دست دهیم روزی دیگر نوبت مکه و مدینه می شود  و پس از آن اسرائیل را به رسمیت می شناسند و این برای ما ننگ و نفرت است که تسلیم شویم .

آیت الله طبرسی خطاب به مسلمین گفت: از سران و حاکمان شما آبی گرم نمی شود آنها سرسپرده هستند ، قبله و خدایشان آمریکاست ، اگر کشورهای اسلامی با سکوتشان اسرائیل را به رسمیت نمی شناختند و یا اعلام پشتیبانی نمی کردند هرگز آمریکا جرات این کار را پیدا نمی کرد، از ماست که بر ماست.

وی افزود: این واقعه آینده خطرناکی دارد ، عده ای سرمست قدرت هستند ، آنها بدانند متکی بودن به آمریکا و خدا را رها کردن به سرنوشت حُسنی مبارک، معمرقذافی ،صدام حسین و عبدالله صالح و دیگر سران دچار می شود .

خطیب نماز جمعه ساری ،گفت: بنابراین مسلمین یک وظیفه خطیری دارند ، بحث استخراج طلا و نفت نیست بلکه بحث بی هویت کردن ماست ، قدس قبله نخستین مسلمین به عنوان پایان معراج رسول الله بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ، افزود: اگر توطئه ترامپ محقق شود، پیروزی بزرگی برای اسرائیل خواهد بود در چنین شرایطی آدم دچار اضطراب و نگرانی می شود ضمن اینکه از بی تفاوتی مسلمین چنین جنایت بزرگی اتفاق افتد.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی صلح طلب است ، ایستادگی وحدت  در برابر دشمنان اسلام از تاکیدات رهبری است و ایشان فرمودند که بی شک مسلمین  بویژه فلسطینی ها در برابر این جناینت بی تفاوت نخواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید همه برای حفظ هویت خودشان قیام کنند، گفت: قدس خط قرمز مسلمین است ، بنابراین  جهان اسلام امروز در امتحان بزرگ قرار دارد که باید باری دیگر بصیرت، غیرت و اقتدار خود را در مقابل استبار جهانی نشان داده و توطئه ترامپ دیوانه را خنثی کند.

وی  در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به رسالت پیامبرافزود: دین اسلام دین سیاست است و پیامبر برای تعلیم و جلوگیری از دشمنانی همچون یهود و نصاری جنگید آیا مسلمین جزء ذلت و گوش به فرمان بودن آنها امروز در مقابل کفار حرکتی دارند ؟

آیت الله طبرسی ، ادامه داد: چرا به اوامر قران کریم عمل نمی کنیم امروز سعادت ما و همه مسلمین برگشت به سوی قرآن است .

خطیب نمازجمعه ساری در پایان از خدمات بهزیستی استان در جهت حمایت از جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد.

F.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز