خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نماینده مجلس از مراکز آموزشی درمانی ساری

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۲۹۵

صبح امروز دکترسید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر یوسف نژاد،نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی از مراکز آموزشی درمانی ساری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر یوسف نژاد،نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی از مراکز آموزشی درمانی ساری بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر یوسف نژاد روندتوسعه بیمارستان بوعلی ساری از جمله کلینیک ویژه طوبی2، اورژانس بیمارستان و بیمارستان ماهک مورد بررسی قرار داد.

کلینیک ویژه بیمارستان بوعلی ساری که یکی از پروژه های مهم در سطح استان مازندران محسوب می شود در سه طبقه در حال ساخت است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین اورژانس این بیمارستان نیز از دیگر پروژه های در حال ساخت است که در مساحت سه هزار و600 متر مربع راه اندازی می شود.

اورژانس در 5طبقه در حال ساخت است که تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا نیمه نخست سال 1397 به بهره برداری می رسد.

همچنین بیمارستان بوعلی ساری دارای 250تخت فعال است که با احداث اورژانس بیمارستان به تعداد تخت های بیمارستان به 300تخت می رسد.

دکتر یوسف نژاد همچنین از ساختمان ماهک که توسط خیرین در بیمارستان بوعلی سینا ساری در حال ساخت است بازدید کرد که با احداث این بیمارستان خدمات مختلف درمانی را به کودکان سرطانی ارائه می دهد مشکلات خانواده ها برای گرفتن خدمات درمانی برطرف می شود.

به گزارش ایلنا، بالغ بر 14هزار متر مربع فضای درمانی در بیمارستان بوعلی ساری در حال احداث است.

بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) ساری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود درمجلس  شورای اسلامی از بیمارستان ۴۲۰تختخوابی بیمارستان امام خمینی( ره )بازدید کرد.

این بیمارستان دارای بخش های مختلف درمانی از جمله جراحی عمومی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، جراحی زنان، ای.سی.یو، مراقبت ویژه تنفسی،نوزادان، فوق تخصصی داخلی، NIcu، اورژانس ،دیالیز،اندوسکوپی،سی تی اسکن و آزمایشگاه فوق تخصصی است.

در آزمایشگاه فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی ره بیش از ۹۵ درصد از آزمایشات فوق تخصصی انجام می شود وبخش اورژانس دارای ۳۲تخت است.

همچنین مرکز جامع تروما در این بیمارستان در حال احداث است که با راه اندازی ان حدود ۳۰تخت اورژانس، ۷ اتاق عمل،۱۵ تخت ای.سی.یو و حدود ۵۰ تخت بستری به آن افزوده می شود.

همچنین بخش های انکولوژی، جراحی سرطان، پیوندمغز و استخوان،پژوهشکده سرطان و پیوند کلیه و بخش شیمی درمانی سرپایی از جمله بخش های مرکز جامع سرطان است.

 
* بازدیداز مرکز سوانح سختگی و روانپزشکی زارع ساری
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر یوسف نژاد،نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی ازمرکز سوانح سختگی و روانپزشکی زارع ساری بازدید کردند.
 
* درحال تهیه برنامه جامع درمان در مازندران هستیم

سید عباس موسوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بازدید از مراکز درمانی با بیان اینکه سیاست وزارتخانه و دانشگاه به سمت گسترش و توسعه بهداشت در حوزه سلامت است، اظهار کرد: هدف از گسترش این مراکز این است که مردم شریف استان بیشترین و سهل ترین دسترسی را به سطح اولیه ارائه کننده خدمات داشته باشند.

وی بابیان اینکه درحال تهیه برنامه جامع درمان در مازندران هستیم ،افزود: سیاست ها به سمتی است که تخت ها و بخش های مختلف درمانی متمرکز باشند.

دکتر موسوی با بیان اینکه برای احداث مگا هاسپیتال حداقل ۵ سال زمان می خواهیم، گفت:به منظور تجمیع خدمات و جلوگیری از نقل و انتقال و استفاده از منابع موجود که همه بخش ها را داشته باشیم باید بیمارستان های بزرگ احداث شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز