خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد:

۲۲ درصد کاهش غریق دریا در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۱۲

مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از کاهش ۲۲ درصدی غریق طی تعطیلات تابستان امسال در دریای محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، مسعود یوسفی در جلسه هیات نجات غریق استان مازندران که ظهر شنبه با حضور کریمیان رییس هیات نجات غریق استان مازندران و نمایندگان نجات غریق شهرستان ها در سالن جلسات بخشداری مرکزی شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت در حرفه نجات غریق، هوش بالا و تجربه فردی را می طلبد و همین امر طی سال ۹۶ باعث کاهش غریق ۲۲درصدی در محمودآباد شده است.

وی افزود: تلاش و پشتکار ناجیان غریق می طلبد تا توسط مسئولان در سطح کلان بیش از پیش دیده شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان محمودآباد با اشاره به کار ۴ماهه ناجیان غریق، عنوان کرد: نیاز به بیمه عمر در این قشر از جامعه وجود دارد. باید ناجیان بیمه شوند تا از خدمات کافی بهره ببرند.

وی ادامه داد: نجات جان یک انسان نجات بشریت است و با توجه به کمبودهای ادوات نجات و هزینه های ناجیان، تلاش می شود طی سالیان آتی این نواقص برطرف شود.

یوسفی در پایان گفت: امسال تیم جدید نجات غریق در شهرستان محمودآباد نشان داد باید از حضور جوانان در کنار تجربیات پیشکسوتان این عرصه استفاده کنیم. تلاش های بی شمار جوانان و تجربه بزرگان نجات غریق شهرستان محمودآباد، نمایانگر کار حرفه ای هیات نجات غریق این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز