خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری :

تفکر بسیجی موجب برقراری امنیت شده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۴۷۶

امام جمعه موقت ساری گفت:تفکر بسیجی توانست مثلث شوم، آمریکا، اسرائیل و عربستان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،امام جمعه موقت ساری خطاب به آل سعودحجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه برخی از آدمها فرشته و ملائک بر قلب آنها و برخی دیگر شیطان بر قلب آنها تاثیر می گذارد، اظهار داشت: فرشته بر مومنین و افراد صالح و متدین نازل می شود.

وی افزود: آن قلبهایی که بستر را برای نزول ملائک و فرشته ها آماده می کنند عبد واقعی خدا بوده و آنهایی که اهل دروغ و کذب هستند قلبهایشان ماوا و مامن شیاطین است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه امام جعفر صادق (ع) در روایتی بیان کردندکه ابلیس میگوید 5 طایفه هستند که من نمی توانم به قلوب آنها نفوذ کنم ،گفت:اول آنانیکه نیات پاک و صادق دارند و توکلشان به خدا و قلبشان مامن و جایگاه خدا است.دوم آنانیکه ذکرو تسبیح آنها بویژه تسبیح حضرت زهرا (س) زیاد است.

وی افزود: سوم آنانیکه در مقابل مصیبت صبر دارند و چهارم کسانی که آنچه را برای خود می پسندند برای دیگران نیز می پسندند و پنجم طایفه ای هستند که به دنبال رزق و روزی حلال می روند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنانش با تشریح مناسبت های این هفته و بیان اینکه کسانی که دوست دارند محبوب قلبها باشند ، تقوا ، بخشندگی و بردباری را برای رسیدن به این امر مهم پیشه راه خود سازند.

وی با اشاره هفته وقف و مهم بر شمردن این فریضه الهی، گفت: ما متاسفانه در بخشی از مسائل دینی وقف را به فراموشی سپردیم.

خطیب نماز جمعه این هفته ساری ادامه داد: در مسئله ازدواج جوانان، جشن میلاد ائمه اطهار ، نیمه شعبان و غدیر وقف کم دیده می شود در عین حال از مردم مرکز استان از تلاش های آنان در اهدای زمینه های موقوفه تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه در آخر دهه صفر بیش از 300 هیات های مذهبی به پابوسی امام رضا (ع) مشرف شدند از مردم مازندران قدردانی کرد.

حجت الاسلام قاسمی به هفته بسیح اشاره کرد و افزود: یکی از رویش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت معمار کبیر انقلاب امام راحل تاسیس بسیج به عنوان یک تشکل مردمی و مردم سالاری است،و قدرت این جریان این مقدس را همه ما به خوبی درک می کنیم و اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند.

وی عنوان کرد: بسیج در همه ی سنگرهای نظام حضور محسوس و ملموس و تاثیر گذار داشته است ، کسی نمی تواند در قله های افتخارات نظام مانند دفاع مقدس، سازندگی ، دفاع از حرم اهل بیت، حفظ اقتدار ملی، نقش بسیج را انکار کند قطعا آینده نیز بدون بسیج به جایی نمی رسد.

امام جمعه موقت ساری ، گفت: زندگی ملت ایران با بسیج و فرهنگ بسیجی گره خورده است، تردید نکنید اگر امروز سوریه ،لبنان و عراق توانستند خود را از شرارت های چندین ساله نظام سلطه و جنگ های نیابتی داعش در امان نگه دارند و اگر یمن توانسته بیش از دو نیم سال مقاومت کند ،به برکت تفکر بسیجی بوده است.

وی ادامه داد: همین تفکر بسیجی توانست مثلث شوم، آمریکا، اسرائیل و عربستان را شکست دهد ،من از همین جا از مقام معظم رهبری و سردار سرلشکر سلیمانی و سید حسن نصرالله به دلیل سرنگونی داعش تشکر می کنم .

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه همین تفکر بسیجی باعث شد تا استکبارجهانی به زانو درآید ، گفت: همه ی شما شنیده اید که تکفیری ها و داعشی ها چه جنایت ها که نکرده اند، کودک کشی، زنده زنده پوست از بدن افراد جدا می کردند، شکم زن باردار را با دشنه پاره می کردند تاریخ باید جنایت آنها را بنویسد .

وی ادامه داد: اما صد تاسف به اتحادیه عرب ،این آدم های کوچک بجای اینکه آنها را محکوم کنند محفلی به پا کرده و ایران را محکوم می کند، انزمانی که جنایت در سوریه و یمن اتفاق می افتد اتحادیه عرب کجاست؟ من نصیحت می کنم به این شخص جوان و ناپخته ای که بعنوان ولیعهد در عربستان است ، با دم شیر بازی نکند.

خطیب نماز جمعه امروز ساری افزود: ، دنیا نتوانست ایران را به زانو درآورده و خم به ابروی این ملت ایران بیاورد هنوز رهبر معظم انقلاب آن ناخدای باخدای کشتی انقلاب لب تر نکرد ، اگر زمانی لب تر کند همانند کشتار حادثه منا یک تشرکی زد شما لرزه به اندامتان افتاد ، اتاق می افتد .حالا از بیرون گود برای ملت ایران رجز می خوانید.

حجت الاسلام قاسمی گفت: شما اگر خیلی هنرمند هستید بروید از آن باتلاقی که در آن افتاده اید خودتان را نجات دهید ، با یک موشکی که بچه ها در یمن به جده پرتاب کردند شما خودتان را باخته و گم کردید، تشر به ملت ایران و این کشور ولایتمدار و شجاع!! حواستان جمع باشد.با دم شیر بازی نکید اگر زمانی که مقام معظم رهبری لب تر کند مطمئن باشید بسیجیان همین مملکت ، سپاه قدس با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی با یک تشر بزند مطمئن باشید شما خودتان را خراب خواهید کرد.

وی به زلزله اخیر غرب کشور اشاره و از مردم ایران و مازندران به دلیل کمک های مردمی به این منطقه قدردانی کرد و گفت: حضور مقام معظم رهبری در میان مردم زلزله زده غرب کشور التیامی بر دردهای مردم این منطقه بوده است.

امام جمعه موقت ساری افزود: استان ما در ساعات اولیه در ساعات اولیه حضور فیزیکی خوبی در مناطق زلزله زده داشته است اما الان وقت بازسازی است و اینکه سپاه کربلای استان تعهد کرده تا 500 مسکن زلزله زده این منظقه را بازسازی کند سپاه کربلا که به تنهایی نمیتواند بنابراین همکاری ما و شما مردم ولایتمدار و انقلابی مردم مازندران در تحقق این امر همچون بازسازی سوسنگرد لازم و ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز