خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه مازندران مطرح کرد؛

شیوع افسردگی در جامعه/افراد از عوامل زمینه ساز افسردگی فاصله بگیرند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۲۲

رئیس دانشکده پرستاری- مامایی مازندران گفت:تمام افراد جامعه باید تلاش کنند که به افسردگی مبتلا نشوند و عوامل زمینه ساز افسردگی فاصله بگیرند.

به گزارش ایلنا از ساری ،  دکتر صغری خانی ، رئیس دانشکده پرستاری- مامایی به برگزاری هفتمین همایش سراسری راهکارهای ارتقا سلامت و چالش ها با محوریت افسردگی اشاره کرد و گفت: از 7 سال گذشته براساس شعار سازمان بهداشت جهانی فراخوان مقاله انجام و همایش علمی نیز در فصل پاییز برگزار می شود.

وی شعار امسال سازمان جهانی بهداشت را افسردگی عنوان کرد و افزود: با توجه به شیوع افسردگی در جامعه با همکاری دانشکده پرستاری- مامایی و روانپزشکان این همایش برگزار شده است که دانشجویان با نحوه کمک به بیماران با مشکلات روحی و روانی آشنا شوند.

رئیس دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه مازندران با بیان اینکه در این همایش افراد صاحبنظران به تبادل اطلاعات می پردازند، گفت: جدیدترین مطالب علمی در این همایش ها مطرح و افرادی که در این حیطه فعالیت می کنند با این مطالب آشنا و آن را به کار می گیرند و تبعات آن نیز غیر مستقیم به جامعه برمی گردد.

دکتر صغری خانی با تاکید بر پیشگیری از افسردگی، بیان کرد: تمام افراد جامعه باید تلاش کنند که به افسردگی مبتلا نشوند و عوامل زمینه ساز افسردگی فاصله بگیرند و خود را برای مقابله با آن توانمند کنند.

وی افزود: دانشجویان باید مطالب ارائه شده در این کارگاه را به خوبی یاد بگیرند و برای کاهش افسردگی در جامعه تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز