خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ساری:

بسیج برای مقابله با هر تهدیدی آماده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۹۲

فرمانده سپاه ساری گفت:مقابله با جنگ نرم و آمادگی برای این تهدیدات با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، از اقدامات پیشگیرانه و شناخت مختلف ابعاد این تهدیدها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سرهنگ علی خادم بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با محوریت دهه مقدس وقف با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ماموریت بسیج حفظ ارزش های  انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تفکر بسیح ، تفکر اسلام ناب است و وجود این تفکر و مشکلات فراروی بسیج به خاطر نعمت  و نورانیتی است که در وجود مبارک اوست ، بنابراین بسیجی هرگز جا نمی زند، مایوس نمی شود و محکم در مقابل ارزش هایش ایستادگی می کند.

فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه بسیج یک پیام همگانی است گفت: آنهایی که بسیج را انحصاری می دانند و آنرا به جناحی منتسب می کنند، دشمن بسیج هستند .

وی به ویژگی‌های تفکر بسیجی اشاره کرد و شناخت وضعیت کنونی را یکی از  ضروریات این نهاد  عنوان و افزود: ایمان و اخلاص، اطلاعت آگاهانه، ظلم‌ستیزی و ایستادن در کنار مظلومان جهان از ویژگی‌های بارز  تفکر بسیج است.

 خادم با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و بسط تفکر بسیجی  از ماموریت‌های  این نهاد است، گفت: تفکر بسیجی ملاک عمل است یعنی اگر خدشه‌ای به ارزش‌های اسلامی وارد شود، بسیج محکم می‌ایستد.

وی جذب، آموزش و به‌کارگیری را از دیگر ویژگیهای تفکر بسیجی دانست و ادامه داد:تواضع، شجاعت و دلاوری در خصیصه این نهاد نهفته است.

خادم  با اشاره به اینکه بسیج به دنبال هدف‌های مقدس است، اظهار داشت: ملاک و مبنای عمل بسیج، تفکر بسیجی است و  اهداف این نهاد همان شاخصه‌های اسلام ناب بوده  که در مفاهیم عدالت، امامت، اجتهاد و انتظار قابل بحث است.

 وی با بیان اینکه بسیج برای مقابله با هر تهدیدی آماده است، گفت: مقابله با جنگ نرم و آمادگی برای این تهدیدات با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، از اقدامات پیشگیرانه و شناخت مختلف ابعاد این تهدیدها است.

فرمانده سپاه ساری به شیطنت‌های دشمنان در مسائل داخلی کشور اشاره کرد و افزود: اختلاف‌افکنی در بین مسئولان و از بین بردن همدلی و وحدت کار جدی و مورد توجه دشمن است .

وی ما خودمان را با تاسیس نیروهای پدافند هوایی، موشکی، دریایی و ساخت ادوات زرهی و تاسیس  قرارگاه خاتم‌الا نبیاء برای وعده خداوند که پیروی حق بر باطل را نوید داد آماده کرده‌ایم .

فرمانده سپاه ساری،ساخت خانه های محروم را از اقدامات بسیج عنوان کرد و گفت:سال گذشته 5 میلیارد و 300 میلیون تسهیلات پرداخته شد و برای 329 نفر نیز اشتغال ایجاد شد.

وی از اجرای 580 برنامه شاخص در این هفته نام برد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف مهم ما به شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز