خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جاده گهر باران ساری

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۹۱

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری های انجام شده در کمیسیون عمران مجلس عملیات اجرایی فاز دوم جاده گهر باران ساری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد دامادی ظهرامروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با محوریت هفته مقدس وقف با ابراز خرسندی از نابودی داعش اظهار کرد : ما با یک تفکر مبارزه کرده و آن را کامل از بین برده ایم.

وی با اشاره به فریضه مهم وقف و اعلام اینکه در کشور ما وقف کم انجام می شود، افزود: وقف در آموزه های دینی ما به خوبی مشهود است ، گاهی ساختمان های موقوفی را گرفته و پس نمی دهیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به زلزله غرب کشور و کمک های بسیجی همه دستگاه های اداری اشاره کرد و گفت: ما در بخش مدیریت بحران بسیار ضعیف هستیم ، اگر ما کار را درست و صحیح انجام دهیم دیگر ضرورتی ندارد تا رهبر معظم انقلاب با کهولت سن به این مناطق برای مشکلات مردم زلزله زده اعزام شوند.مگر اینکه بخواهند از مردم آسیب دیده دلجویی کنند.

وی درباره عملیات اجرایی جاده گهرباران عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده در کمیسیون عمران مجلس عملیات اجرایی فاز دوم جاده گهر باران ساری آغاز خواهد شد.

دامادی از پرواز روازنه ساری به تهران خبر داد و گفت: پرواز تهران به ساری جمعه همین هفته افتتاح می شود و این تحول خوبی در بخش هوایی فرودگاههای استان خواهد بود ضمن اینکه جاده فرودگاه ساری با توجه به دستور ویژه وزیر نیرو در دست پیگیری است.

وی پیگیری وضعیت جاده ساری به تاکام را از دغدغه های مهم در حوزه راه سازی عنوان کرد و افزود: در حوزه راه و شهرسازی ضعف زیادی و جود دارد با این وجود فاز دوم این جاده به مناقصه گذاشته شد و پیمانکار مشخص و تجهیز کارگاه انجام شد.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحقق این امر همکاری تمام دستگاهها را می طلبد، افزود: با اندک اعتباری که وجود دارد باید کارها را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به عملیات اجرایی کمربندی شرقی ساری ، ادامه داد: باید وضعیت عمرانی کمربندی شرقی در اولویت های ما باشد ،هنوز اتفاق خاصی برای پل سمسکنده نیفتاده اما امیدواریم به زودی کارش تمام شود و تبدیل به تخت جمشید نشود.

عضو کمیسیون عمران مجلس به احداث روگذر در سه راه جویبار به دلیل حجم ترافیک تاکید کرد و گفت: ایجاد دور برگردان در سه راه جویبار را اشتباه بوده است چرا که ما به مدیریت آبکی عادت کردیم ضمن اینکه اگر این طرح به صورت موقت است چرا بعد از دو سال هنوز پابرجاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز