خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

حضور نیافتن شهردار در جلسه شورای شهربی‌احترامی به آرای مردم است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۴۳

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت:سوالاتی را در جلسات علنی شورای شهر ساری خطاب به شهردار مطرح کردم اما پاسخ مناسبی ارائه نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،اسفندیار عشوری عصر امروز در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری ، از حضور نیافتن شهردار در جلسات علنی شورا انتقاد کرد و اظهار کرد: سوالاتی را در جلسات علنی شورای شهر ساری خطاب به شهردار مطرح کردم اما پاسخ مناسبی ارائه نشد.

وی افزود: بر اساس قانون چنانچه اعضای شورا سوالی از شهردار داشته و پاسخ مناسب دریافت نکنند رئیس شورا باید در قالب سوال، مراتب را به شهردار ابلاغ کرده و شهردار ظرف 10  روز در جلسه علنی حضور یافته و پاسخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: اما شهردار ساری با دلگرمی به هشت رای، از اجرای قانون خودداری می‌کند.

وی افزود: این بی‌احترامی به من نیست که شهردار برای پاسخگویی در جلسه حضور نمی‌یابد بلکه بی‌احترامی به هشت رای است که شهردار در شورای شهر دارد.شهردار از چه چیزی سر باز می زند  که صورتحساب‌های مالی و سایر اسناد قراردادها را ارائه نمی‌دهند.

عشوری گفت: دهم آبان‌ماه قرارداد چهار میلیاردی بسته شده، 16 آبان زمین تحویل شده و مبلغ 2 میلیارد هم صورت وضعیت واریز شده، این چه شیوه خدمتی است که چند ماه حقوق کارکنان شرکتی و پاداش پرسنل از سال 95 پرداخت نشود اما به یک پروژه به این سرعت مبلغ کلان بپردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز