خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد؛

اعزام ۳تیم تخصصی اورژانس اجتماعی مازندران به کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۲۴

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۳تیم تخصصی اورژانس اجتماعی و محب در راستای حمایت‌های روانی زلزله زدگان به کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه اعزام تیم تخصصی اورژانس اجتماعی و محب در راستای حمایت‌های روانی زلزله زدگان و ارائه کمکهای اولیه روانشناختی به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: از آنجا که در حوادث و بلایا علاوه بر جسم انسان ها به روح و روان آن ها آسیب وارد می شود و افراد را در معرض اختلالات و بیماری های روانی قرار می دهد، اداره کل بهزیستی مازندران امروز طبق برنامه ریزی های انجام شده، سه گروه تخصصی (اورژانس اجتماعی و طرح محب) رابه همراه آمبولانس های اورژانس اجتماعی به مدت 10 روز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرده است.

دکتر آرام اظهار داشت: روان شناسان و مشاوران اعزام شده به منظور توانمند سازی مردم منظقه در زمینه های کاهش فشارهای روانی- اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح آگاهی و. بهداشت روانی منطقه اقدامات لازم را انجام می دهند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در ادامه به ارسال کمک های مردمی اشاره کرد و افزود: تاکنون 7 محموله به ارزش 500 میلیون تومان با مشارکت مردم از سوی بهزیستی مازندران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است که پتو، لوازم کمک توانبخشی، انواع کنسروجات، آب معدنی، شیرخشک از جمله آنها بوده است .

دکتر آرام با اشاره به ارسال بخش دیگری از کمک های مردمی بهزیستی مازندران، افزود: در نظر داریم تا پایان هفته 6 کانکس دیگر به این مناطق ارسال کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز