خبرگزاری کار ایران

با مصوبه هیئت اجرائی خانه کارگر مازندران:

مسئول دفتر تشکیلات خانه کارگر آمل معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۲۴۵

با مصوبه هیئت اجرائی خانه کارگر مازندران هادی رضا زاده بعنوان مسئول دفتر تشکیلات خانه کارگر آمل انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،در جلسه هیئت اجرائی خانه کارگر مازندران بر ضرورت کیفیت سازی اعضاء، کمک به زلزله زدگان غرب کشور و تهیه اقلام ضروری براى آنان و همچنین هرچه با شکوه برگزار نمودن 29 آبان سالروز تصویب کار مورد تأکید قرار گرفت.

در این جلسه دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران گفت: جامعه کارگری و بازنشستگى با مشکلات سخت معیشتى مواجه بوده و حمایت از قوانین کار و تأمین اجتماعی را بر خود اصل میداند.

وی گفت:در امورات صنفی عدالت اجتماعی با اجرای صحیح قوانین، خط قرمز جامعه کارگری و بازنشستگی می باشد.

وی در ادامه بر ضرورت اصلاح تبصره 1 ماده 7 قانون کار جهت امنیت شغلی کارگران تأکید و این مهم را از دست آورد نظام جمهورى اسلامى برای تحقق عدالت اجتماعی توصیف نمود.

کفتنی است در پایان جلسه حکم مسئولیت هادى رضازاده به عنوان مسئول دفتر تشکیلات آمل به وی ابلاغ گردید.

قابل شایان ذکر است هادی رضازاده در کارنامه تشکیلاتى خود مسئولیت خانه کارگر ورامین و همچنین دبیر اجرایى خانه کارگر گلستان را نیز دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز