خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور؛

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۸۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پی حادثه دلخراش زلزله در بخش هایی از استان های کرمانشاه و ایلام در پیامی این حادثه دلخراش را به خانواده های مصیبت دیده و مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،  در پی حادثه دلخراش زلزله در بخش هایی از استان های کرمانشاه و ایلام  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در پیامی این حادثه دلخراش را به خانواده های مصیبت دیده و مردم ایران تسلیت گفت.

متن پیام دکتر سید عباس موسوی به شرح ذیل است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

درگذشت تاسف بار جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه دلخراش زلزله غرب کشور را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده های داغدار این حادثه تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان صبر جزیل و همچمنین برای مصدومان این حادثه از خداوند منان شفای عاجل خواستارم.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت کاهش این مصیب جانکاه به حادثه دیدگان و آسیب دیدگان مناطق زلزله زده اعلام می نماید ؛ بیمارستان های دانشگاهی استان مازندران با تمام ظرفیتها و امکانات درمانی خود همگام با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران که با ۸ تیم کامل فوریت پزشکی شامل ۸ دستگاه آمبولانس ، ۲۴ کارشناس مجرب فوریت های پزشکی و تنها بالگرد اورژانس ۱۱۵ استان در مناطق زلزله زده در حال ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به آسیب دیدگان می باشند ، آماده  کمک به بیماران و مصدومان این حادثه دلخراش می باشند.

دکتر سید عباس موسوی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز