خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد؛

ضرورت تدوین برنامه های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۷۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برنامه های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی مازندران تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید عباس موسوی امروز در نشست با معاونان علوم پزشکی ارایه و معرفی برنامه های استراتژیک برای چهار سال آینده معاونت های دانشگاه  را با عنایت انتصاب و تداوم خدمت خواستار شد .

موسوی با توجه به اهمیت تدوین راهبردهای دانشگاه با لحاظ اسناد بالا دستی و ماموریت های دانشگاه در حوزه سلامت گفت: ضروری است تا تمامی معاونتهای دانشگاه در سریعترین زمان ممکن با تهیه و تدوین  برنامه راهبردی آن حوزه، از وجود مدیران یا کارشناسان توانمند خود  در کارگروه تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  افزود: برنامه‌ریزی راهبردی یا استراتژیک فرایندی سازمانی است که برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم‌گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد:به همین منظور کارگروه تدوین برنامه استراتژیک در دانشگاه تشکیل خواهد شد و متفکران استراتژی در دانشگاه می‌باید استراتژی‌های سازمان را بر اساس ادامه فعالیتهای دانشگاه در شرایط سخت طراحی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد با طراحی برنامه  استراتژیک ، این دانشگاه بتواند  ضعفها و مشکلات پیش رو را برداشته وبه  اهداف بزرگ سازمانی که همان ارتقاء سطح آموزش و سلامت و به همراه آن رضایت و خدمت به مردم است دست یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز