خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

فعالیت 65 تشکل مردم نهاد درحوزه زنان و خانواده مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۴۴

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: 65 تشکل مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده در مازندران فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،مریم جمشیدی صبح امروز در نشست با نمایندگان تشکل های مردم نهاد و کارافرینان مازندران که با حضور ابتکار،معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تشکیل شد ، با اشاره به 65 تشکل فعال در حوزه زنان استان ،اظهار داشت:تحکیم بنیان خانواده،توسعه سلامت زنان ،پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتباطات با سمن ها و تشکل های غیر دولتی از اقدامات مهم این نهاد است.

وی افزود: با توجه به مهم بودن این بخش برنامه های مختلفی در قالب همایش ،کارگاه و نمایشگاه با هدف مرتفع کردن بخشی از مطالبات زنان در استان برگزار شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:در حوزه تحکیم بنیان خانواده ،2 هزار کارگاه آموزشی،810 نمایشگاه از دستاوردهای زنان،یکهزار و 373 طرح اجرایی و یکهزار و 800 همایش برگزار شده است.

وی با اشاره به ابتکار مازندران در برپایی جشنواره زوج جوان از آموزش 300 هزار زوج جوان در سال 94 در استان خبر داد.

جمشیدی برگزاری یکهزار و 808 کارگاه آموزشی ،517 نمایشگاه،یکهزار و 400 همایش و 720 طرح اجرایی را در زمینه حوزه سلامت زنان عنوان کرد.

وی ادامه داد:این جشنواره از پایان سال 92 تاکنون در استان در حال اجراست.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به برگزاری 630 همایش ،یکهزار و 560 کارگاه آموزشی ،700 نمایشگاه و 360 طرح اجرایی در زمینه کارآفرینی زنان استان ،گفت: از سال 93 تاکنون بیش از 800 میلیارد ریال تسهیلات از بانک های عامل و صندوق کارآفرینی به متقاضیان کارآفرینی در مشاغل خرد پرداخت شده است.

جمشیدی افزود: در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،800 همایش،2 هزار و 625 کارگاه آموزشی،480 نمایشگاه و 670 طرح اجرایی در دولت یازدهم در استان برگزار شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ارتقای سطح نگاه مردم و مسئولین را نسبت به امور بانوان را از اهداف مهم این نهاد حمایتی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز