خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

رشد 2100 درصدی صدور دفترچه قرارداد نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۷۳

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از رشد 2100 درصدی دفترچه قرارداد نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید مطصفی موسوی گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و همچنین به اساس دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تبدیل دفترچه قرارداد نواحی صنعتی استان بصورت جدی و مستمر در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اجرای طرح تبدیل دفترچه قرارداد واحدهای صنعتی اظهار داشت: واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی با تبدیل دفترچه قراردادها می توانند از مزایای آن در دریافت تسهیلات به عنوان وثیقه بانکی بهره مند شوند.

موسوی تصریح کرد: در شش ماه اول سال 95 تنها سه دفترچه قرارداد در نواحی صنعتی استان صادر شد که با پیگیری های مستمر در حوزه معاونت برنامه ریزی شرکت در شش ماه اول سال جاری 66 دفترچه قرارداد در نواحی صنعتی مازندران صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: صدور دفترچه قرارداد در نواحی صنعتی استان در سال 96 بیش 2100 درصد رشد داشته است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: صدور دفترچه قرارداد موجب ایجاد انگیزه در فعالان اقتصادی در بخش تولید و صنعت استان می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز