خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبرداد:

قلع و قمع 152 مورد تفکیک بنای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۶۱۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ‌محمودآباد از تخریب بنای غیرمجاز بیش از 55 هزار مترمربع زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از محمودآباد، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان محمودآباد، احمد صادقی اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح  قانون حفظ اراضی زراعی و باغها برابر دستور دادستان به همراه اکیپ اجرای حکم به اتفاق نماینده دادستان، کارشناس بنیاد مسکن و اکیپ گشت 131 در روستاهای اسکنده، حاجی کلا، ملا کلا و درویش آباد از توابع بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد نسبت به اجرای  تبصره 2 ماده 10 اقدام شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: تغییر کاربری غیرمجاز در روستاهای حاجی کلا سطح 17 هزار و 380 مترمربع، ملا کلا  در سطح 23 هزار مترمربع و همچنین در روستای درویش آبادنیز 5 هزار و 400 متر مربع بصورت تفکیکی است.

صادقی ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در این عملیات بیش از 55 هزار و 680  متر مربع از زمین های تغییرکاربری داده شده را آزادسازی و به چرخه تولید بازگرداندند.

وی افزود: جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت ‌و ‌ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: هرگونه ساخت و ساز در حوزه کشاورزی ممنوع بوده مگر این که مجوز قانونی از سوی مراجع ذیصلاح صادر شده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز