خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری خبر داد:

برند سازی و تصویر سازی شهر ساری با دورنمای گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۴۳۲

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری از برند سازی و تصویر سازی شهر ساری با دورنمای گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد محبوب صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری شهرداری ساری اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده  از سوی شهرداری ساری و میراث فرهنگی مقرر شد تا اماکن ثابت در سطح شهر در قالب اقامتگاه های بوم گردی و اماکن فرهنگی جهت کمک و استفاده گردشگران داخلی و توریست ها  قرار گیرد.

وی با اشاره به تعامل بین اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با شهرداری ساری در ایام نوروز  که منجر به خروجی خوب به همراه رضایتمندی شهروندان و گردشگران  در برگزاری برنامه های نوروزی شد از زحمات مدیر کل سازمان میراث و گردشگری مازندران تقدیر کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری به تدوین سند جامع گردشگری اشاره کرد و گفت: سندی بر مبنای سند چشم انداز، برنامه های چهارم، پنجم و ششم توسعه، سند آمایش سرزمینی و دیگر اسناد بالا دستی در حال تدوین است که با بازنگری در جلسات بعدی نهایی خواهد شد.

وی افزود: شناسایی بلوک های شهری بالقوه و بالفعل شهر که ظرفیت گردشگری دارند و برند سازی و تصویر سازی شهر ساری با ظرفیت انتقال به نسل های آینده که سبب تمایز شهر ساری با سایر شهرها که سبب جذب سرمایه گزار و بازدید کننده باشد از اهداف کلی کارگروه گردشگری شهرداری ساری است.

محبوب از تلاش های مدیریت شهری بابت احداث بزرگترین مجتمع فرهنگی شمال کشور در بوستان ولایت تقدیر و تشکر کرد و در ادامه افزود: مدیریت شهری و در راس آن شهردار ساری با نگاه جامع در راستای گردشگری و تبدیل ساری به عنوان شهر گردشگری در کنار شهر دوستدار کودک و دوستدار سالمند ، ساری را در مسیر توسعه و ریل گذاری درست برای آیندگان قرار داده است.

وی ادامه داد : خانه گردشگری در بوستان ولایت و ایستگاه های راهنمای گردشگری در سطح شهر  از دیگر فعالیت های برنامه ریزی شده کارگروه گردشگری شهرداری ساری در زمینه گردشگری و توریست در آینده به شمار می رود.

محبوب افزود : تورهای گردشگری نیم روزه و یک روزه ساری گردی ، کارگاه ها آموزشی جهت آموزش سفرهای ارزان قیمت ، برگزاری جلسات در قالب ساری شناسی از برنامه های کارگروه گردشگری شهرداری ساری تا پایان سال است. 

وی گفت: از دیگر برنامه‌های مهم این کارگروه حمایت از انجمن‌های میراث فرهنگی، طراحی فضای مناسب در وب‌سایت و امکان بازدید مجازی، تهیه اطلس جامع ، ایجاد کارگاه بسته‌بندی و برند سازی محصولات و احیای ابنیه های منسوخ  از دیگر اهداف این نهاد خدماتی شده است که در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز