خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

سخنان ترامپ نشانه حقانیت برجام است /موضع گیری مشترک جناح های کشور بر علیه سخنان ترامپ

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۵۴

فرماندار ساری گفت:فضای همدلی و همگرایی پس از سخنان رئیس جمهور آمریکا بیش از گذشته در کشور ما حاکم شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛ احمد حسین زادگان صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در برگزاری حفظ و امنیت جامعه اظهارداشت: از نیروی انتظامی برنامه های خوبی در هفته دفاع مقدس اجرا شد تشکر می کنم،به دلیل حضور نیروی انتظامی در همه حوزه ها دستگاه ها با همکاری بین بخشی نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی از سپاه به دلیل اقدامات خوب و موثر  در هفته دفاع مقدس قدردانی کرد و به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد وافزود: مدت ها بود چنین فضایی در کشور نداشتیم، جریانات مختلف سیاسی چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا بر علیه سخنان ترامپ ید واحد شده‌اند.

فرماندار ساری با اشاره به دفاع قاطعانه روحانی از حقوق ملت ایران پس از سخنرانی ترامپ گفت : فضای همدلی و همگرایی پس از سخنان رئیس جمهور آمریکا بیش از گذشته در کشور ما حاکم شد باید از ترامپ تشکر کنیم چرا که گاهی عدو سبب خیر می شود.

وی با بیان اینکه خدا به مردم آمریکا صبر دهد تا این مرحله از ریاست جمهوری ترامپ را طی کنند ،افزود: صحبت ترامپ در ارتباط با خلیج فارس بدترین توهین به ملت ایران بوده است و حتی کسانی که به کشور و دولت نقدهای جدی هم دارند موضع منفی گرفتند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه این حقانیت سیاست گذاران سیاست خارجی و در راس آن مقام معظم رهبری بود گفت: از جریانات سیاسی خواهش می کنم تا در کنار ترامپ قرار نگیرند و در اثر برخی اختلافات جناحی ترامپ را از تنهایی در نیاورند.

وی با بیان اینکه امروز حقانیت سند برجام بیشتر معلوم شد ادامه داد: به دلیل حقانیت مواضع کشور ما، کشورهای اروپایی از برجام دفاع جانانه کردند.

 وی افزود: برای اولین بار یک وفاق جهانی را پشت ایران دیدیم و این حاصل زحمات دستگاه خارجی، ظریف، در راس آن رئیس جمهور و در راس همه مقام معظم رهبری بوده است.

فرماندار ساری بیان کرد: دولتمردان ما تدابیری اتخاذ کردند که امروز اگر آمریکا این حرفها را زده است همه از ایران حمایت کرده اند.

وی با بیان اینکه سپاه به دلیل اقدامات و حضور در تمام عرصه ها کمترین حقش فضای موجود است که همه از حقانیت آن دفاع کردند ،گفت: عصبانیت ترامپ و آمریکا از سپاه نشانه حقانیت سپاه است ما هم به عنوان عضو کوچک دولت از سپاه عزیز تقدیر و تشکر می کنیم.

حسین زادگان فضای موجود را فضایی جذاب و خوب برای کشور دانست و افزود: موضوعی که پشت سیاست ها و اراجیف ترامپ وجود دارد خارج کردن ما از الویت های اصلی اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد:  ما باید از فضای موجود استفاده کنیم تا وضعیت اقتصادی، اشتغال و خواسته های مردم و مطالبات آنها را در بخش های مختلف پیگیری و در جهت مرتفع شدن آن تلاش کنیم.

فرماندار ساری در ادامه از تلاش ناجا و هلال احمر  نجات غریق در امنیت سواحل و دریا تقدیر کرد.

وی  از مدال آوران ورزشی به عنوان افتخار آفرینان این شهر یاد کرد و گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری بستر مناسب برای ورزشکاران فراهم کنند تا خروجی بیشتری در زمینه کسب مدال داشته باشیم.

حسین زادگان گفت:با توجه به کم آبی پیش رو ،بخشداران تدابیری برای آبگیری آبندان ها در فصل زمستان اتخاذ کنند.

وی به توسعه فضای گلخانه ای اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد در جهت اصلاح امور کشت به سمت فضای گلخانه حرکت کنیم.

حسین زادگان به خدمات دهی فروشگاه های زنجیره رفاه اشاره کرد و افزود: از مزیت این فروشگاه ها برای عرضه محصولات با کیفیت مناسب بهره گیری کنیم چرا که این فروشگاه ها از حمایت دولت برخوردار هستند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز