خبرگزاری کار ایران

رویدادی لذت بخش در پاییز مازندران؛

بابلسر میزبان جشنواره «رستوران محبوب» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۸۲

اولین جشنواره تخصصی "رستوران محبوب " در روزهای 25 و 26 مهرماه در مازندران(بابلسر ) برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری ،اولین جشنواره تخصصی "رستوران محبوب  " که با نمایشگاه موادغذایی,تجهیزات رستورانی و صنایع وابسته نیز همراه است، در مازندران برگزار می شود.

جشنواره رستوران محبوب با هدف ، معرفی رستوران های برتر مازندران براساس نظرسنجی مردمی,اشنایی با روشهای جذب گردشگر در صنعت رستوران و مشتری مداری,راهکارهای نوین برندینگ و مارکتینگ واشنایی با اداب میربانی و تشریفات برگزار می شود.

این جشنواره در روزهای 25 و 26 مهرماه پذیرای فعالان صنعت رستوران و گردشگری خواهد بود.

سارا پارسا دبیراجرایی این جشنواره در گفتگو با خبرنگاران گفت.پس از دو دوره برگزاری موفق جشنواره ملی رستوران محبوب درتهران تصمیم گرفتیم تا با توجه به جایگاه صنعت گردشگری در مازندران ، این جشنواره را در استان محقق کنیم.

وی با بیان این که این رویداد اولین دوره جشنواره استانی رستوران محبوب محسوب می شود افزود:

گروه بین المللی فرا زمان این جشنواره را با رویکرد توجه به فرهنگ میزبانی درمازندران  و نقش صنعت رستوران در جدب گردشگران و معرفی رستورانهای برتر برگزار می کند.

پارسا افزود:این جشنواره و نمایشگاه در در مجتمع توریستی میزبان بابلسر برگزار می شود ودر برپایی ان اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران ،جامعه هتلدران و رستورانهای استان, مشارکت و همراهی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز