خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی:

کارگران وکشاورزان ستون اصلی توسعه کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۷۸

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مدافع کارگران، کشاورزان و روستاییان هستند و کارگران و کشاورزان ستون اصلی توسعه کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی وتبادل نظر پیرامون مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شرق مازندران اظهار کرد:اداره کشور با کار و خدمت امکان پذیر است؛ برای تولید و ارائه خدمات به جامعه باید کار کرد و کارگران با حداقل دستمزد و با شرایط نامطلوب مشغول به کار هستند.

علی محمد شاعری گفت: به برکت نظام انقلاب اسلامی خدماتی به کارگران ارائه شد اما این خدمات کافی نیست.

وی به مشکلات جامعه کارگری شرق مازندران بویژه دکل بندان اشاره کرد و ادامه داد: تشکل های کارگری باید پناهگاه کارگران باشند و با برگزاری جلسات منظم ، بابرنامه، هدفمند و قانون محور مطالبات کارگران را پیگیری کنند.

این مقام مسئول گفت: این تشکل ها  در بزنگاه ها می توانند با پیشنهادهای بررسی شده و قابل دفاع به حل مشکلات جامعه کارگری کمک کنند.

شاعری بر ارتباط  تشکل کارگری با مجمع نمایندگان استان و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: نمایندگان مدافع کارگران، کشاورزان و روستاییان هستند و کارگران و کشاورزان ستون اصلی توسعه کشور هستند.

وی ادامه داد:بسیاری از کارگران در واحدهای صنعتی شرق غیربومی هستند؛ اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی نظارت کند چگونه افراد غیربومی و غیرمتخصص در شرق استان مشغول به کار هستند در حالی که این منطقه از بیکاری جوانان رنج می برد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش کارگری نیاز به ساماندهی دارد، گفت: مهارت  لازمه ی حل کردن معضلات و مشکلات است و مشکلات امروز ما ناشی از سوء مدیریت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز