خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت زنده نگه داشتن شور وشعور حسینی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۲۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:دشمن با تبلیغ علیه محرم قصد حذف اسلام را دارد بنابراین باید شور حسینی را در جامعه زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در نشست با فرماندهی لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س) در ساری با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) ، اظهار داشت: در این ایام که به عقیله بی هاشم (س) منسوب است همه باید زینبی در میدان باشیم.

وی به راه اندازی  لشکر زینبیون در سراسر استان اشاره کرد و افزود: در دوره فعلی که تبلیغات وسیعی علیه انقلاب اسلامی و محرم صورت می‌گیرد، راه‌اندازی چنین تشکیلاتی امری ضروری تلقی می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با بیان اینکه تشکیل لشکر زینبیون ولایی، مکتبی و دارای اندیشه است گفت: این اقدام ولایی سبب زنده شدن شور، شعور و حماسه حسینی و زینبی در جامعه می‌شود.

وی به هدف رساندن تشکیلات زینبیون را امری مهم دانست و ارائه برنامه مناسب از سوی این تشکل را لازمه تحقق این امر عنوان کرد.

آیت الله طبرسی، احیای دین را فریضه مهم دانست وافزود: انگیزه و شور حسینی در جامعه باید زنده باقی مانده و خاموش نشود.

وی به حضور ترامپ و نقشه اقلیم کردستان بعد از شکست داعش از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: هدف از این نقشه که بعد از شکست از دست ایران و حزب‌الله طراحی‌شده است، تجزیه کشورها است.

آیت الله طبرسی ادامه داد : در شرایط کنونی، جامعه باید بیدار و اوضاع را رصد کند چرا که ما برای انقلاب  و حفظ ارزشهای اسلامی و دینی سرمایه‌گذاری کرده و شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم .

وی  با بیان اینکه شهدا محرم و حماسه عاشورا را عینیت بخشیده‌اند افزود: اگر حضرت زینب (س) نبود عاشورا و کربلا باقی نمی‌ماند و ما در شرایط کنونی نیز باید کار زینبی انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امروز دشمن با ایجاد شبکه های ماهواره ای و ورود لباسها و پوشاک غیر اسلامی  بنیان خانواده ها  را نشان گرفته است که  حضور بانوان بسیجی  در  این عرصه  موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و تجدید دوباره با انقلاب و اسلام است.

آیت الله طبرسی گفت :باید مردم این ستاد را بشناسند و با اهداف آن آشنا شوند و لازمه شناسایی آن اجرای همایش،حضور مسئولان ،فعال شدن این تشکیلات درشهرستان ها و رسمیت بخشیدن به این ستاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز