خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

مهلت یک هفته ای دستگاه های اجرایی برای ارسال برنامه چهارم /رسانه ها از حاشیه پردازی پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۲۹

استاندار مازندران با تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برنامه چهار ساله خود را تا پایان هفته آینده تببین و ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،ربیع فلاح جلودار امروز در  هشتمین جلسه شورای اداری مازندران که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یادآوری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری های زنان و مردان این خاک اسلامی است.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا افزود: ما تهدیدات بی محتوای رئیس جمهور آمریکا رامحکوم می کنیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی  برنامه چهار ساله خود را تببین و ارسال کنند،گفت: مدیران دستگاه های اجرایی تا پایان هفته  آینده برنامه های خود را ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه  رسانه ها از حاشیه سازی دوری کنند افزود:  شایسته نیست که وقت خود را برای مسائل کم‌اهمیت و حاشیه تلف کنیم بنابراین مدیران باروحیه جهادی و فرصتی که در اختیار آنان است به بهترین نحو برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنند.

فلاح افزود: فرصت برای ما به‌عنوان خدمتگزاران مردم بسیار محدود است و باید از فرصت باقیمانده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را سیاست محوری دانست که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کردند  گفت: همه باید حول این محور برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

فلاح با بیان اینکه باید  اشتغال در رأس امور دستگاه های اجرایی باشد افزود: در سال 96 باید970 هزار شغل در کشور و 43 هزار شغل در استان ایجاد شود.

استاندار مازندران به عقب‌ماندگی تاریخی در استان اشاره  کردو گفت: یکی از سیاست‌های ما تثبیت مدیریت بود و مدیران باید در حوزه اشتغال و تولید تلاش بی‌وقفه داشته باشند.

فلاح جلودار،  از  ایجاد 10 هزار شغل  ثبت شده در استان مازندران خبر داد  اشاره کرد و افزود: مدیران تلاش کنند تا مشکل واحدهای صنعتی به عنوان آسیب جدی در حوزه اشتغال حل شود.

وی به اهمیت آی تی در ایجاد اشتغال استان اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست گذاری باید 4 هزار شغل در این زمینه ایجاد شود.

استاندار مازندران با اشاره به طرح روستای نمونه از فرمانداران و بخشداران خواست تا زمینه تحقق این امر را در حوزه خود به خولی فراهم کنند.

وی از سپاه ،نیروی انتظامی و بسیج به عنوان شایسته ترین نیروی جامعه در استان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز