خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲ ساری :

فراگیری علم و دانش برای ساختن شهری پویا و پاینده/ فصل جدید تحصیلی آغازی برای تعلیم و تربیت

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۴۱

شهردار منطقه 2 ساری گفت: دانش آموزان با تلاش خود در کسب علم و دانش در ساختن شهری پویا و پاینده سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدکمال آقامیری در جشن آغاز مهر گرامیداشت فرزندان کارکنان شهرداری منطقه دو ساری با اشاره به تقارن آغاز مهر با ماه محرم اظهار داشت: تقارن اول مهر با اغاز ماه محرم توفیق بسیار بزرگ و ارزشمندی است که والدین بتوانند از این فرصت برای شناخت کودکان خود از ایثارگری های امام حسین(ع)بهره گیری کنند.

وی افزود: از امروز فصل جدید تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت برای فرزندان ما بوجود آمد تا بتوانند در این باغ معرفت فردای بهتری را برای خود بسازند که این امر جای خرسندی است.

شهردار منطقه 2 ساری خطاب به فرزندان کارکنان شهرداری گفت: پدران شما شایستگان این شهربوده و برای آینده خوب شما تلاش زیادی می کنند بنابراین از شما فرزندان خوبم می خواهم همچون پدران خود با فراگیری علم و دانش در ساختن شهری پویا و پاینده سهیم باشید.

وی با اشاره به اینکه امروز بازگشایی پنجره های آبی به سمت افق زیباست ، افزود: پدران و مادران با یادآوری خاطرات گدشته خود که در آینده نگری و روشنگری دانش آموزان و فرزندان نقش اثر گذاری دارد دریغ نکنند.

آقامیری به نقش اثر گذار خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت:  خانواده، نخستین نهاد اجتماعی است که فرد در آن پا به عرصه زندگی می‌ گذارد و اولین پایه‌ های تربیت و تعلیم در آن گذارده می‌ شود.

 وی الگوبرداری از شبکه های مجازی را که با فرهنگ  اسلامی ما سازگاری ندارد امری نادرست دانست و ادامه داد:  می طلبد تا خانواده ها در ماه  محرم آموزه های دینی و فرهنگ ناب محمدی را برای فرزندان خود تبیین کنند.

شهردار منطقه 2 ساری گفت: شما فرزندان این شهر و مرز وبوم هستید وما از اینکه شما پا در عرصه تعلیم و تربیت گذاشتید بسیار خرسندیم و امیدوارم  در عرصه های مختلف مدارج عالیه را طی کنید.

در پایان این مراسم به 50 تن از فرزندان کارکنان شهرداری منطقه 2 به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز