خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتدار ایران سدی در مقابل تحریم های دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۶۱

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:اقتدار جمهوری اسلامی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و کارشکنی ها و تحریم ها نتوانست ایران را از پای درآورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با نیروی های مسلح و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال با اتحاد خود دشمن را به زانو درآوردند.

وی افزود: دفاع مقدس نقطه عطفی در فرهنگ اسلامی یا به تعبیر امام(ره) اسلام ناب محمدی بود، مسلماً لزوم حفظ و تأکید بر ارزش‌های این دوره نکته ‌عبرت‌آموزی است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:امام خمینی (ره) پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی در رأس آن آمریکا بودند که با هوشیاری تمام از انقلاب اسلامی، پاسداری و مراقبت نمودند و توانستند منافع سردمداران متکبر جهان را نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به چالش بکشند و سدی عظیم در برابر غارت منابع ایران و کشورهای اسلامی ایجاد کنند.

وی افزود:آنچه برای نسل باقی مانده از دفاع مقدس و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی در طی جنگ تحمیلی و برای نسل بعد از جنگ و نسل حاضر دارای اهمیت بسیار است.

وی افزود: شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاورد‌ها و ارزش هاست که می‌بایست به خوبی تبیین و باز تعریف شود.

آیت الله طبرسی گفت:ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب بسیج برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران طی هشت سال دایماً حضور خود را در جبهه حفظ کردند، بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام بود .

وی افزود: ارتش،سپاه،بسیج و نیروهای مردمی و انتظامی یک تاریخ بلند و درخشان به بلندای خورشید در تاریخ ایران و انقلاب ثبت کرده اند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دفاع مقدس یک تاریخ کم سابقه برای جمهوری اسلامی به شمار می آید و ادامه داد: نیت پاک موجب پیروزی دفاع مقدس شده است که این نیت باید در جامعه تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد:اقتدار جمهوری اسلامی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و کارشکنی ها و تحریم ها نتوانست ایران را از پای درآورد.

آیت الله طبرسی گفت:هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با امام و رهبری  و شهداست بنابراین این هفته با ارامش  و با هدف خاری در چشم دشمنان اسلام برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز