خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ نشر و اررشهای دفاع مقدس مازندران خبرداد:

برگزاری بیش از 5 هزار برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۳۲

مدیر کل حفظ نشر و اررشهای دفاع مقدس مازندران از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سردار عبدالله ملکی در دیدار نیروهاب مسلح استان و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه مازندران از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت:باید تلاش کنیم تا هفته دفاع مقدس عاشورایی برگزار شود.

وی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: 15 کمیته برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم هفته دفاع مقدس در استان تشکیل شده است.

مدیر کل حفظ نشر و ارزش های دفاع مقدس مازندران  کمیته ایثارگران،کمیته سپاه و بسیج ،فرهنگی و تبلیغات،اطلاع رسانی و رسانه ،روحانیت و مردم  و کمیته بانوان را از جمله کمیته های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی  ازدیدار با 500 خانواده شهدا وایثارگران و جانبازان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.

ملکی گفت: برگزاری یادواره 32 تن از شهدای نیروگاه از برنامه های استانی در هفته دفاع مقدس است.

وی از افتتاح 70 پروژه عمرانی با مشارکت سپاه و بسیج خبر داد و افزود: تاسیس کانون دفاع مقدس در دانشگاه مازندران عنوان برنامه دیگر در هفته دفاع مقدس است.

مدیر کل حفظ نشرنشست روشنگری در سپاه ،برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در مساجد و نمایشگاه بزرگ هنرمندان را از عناوین دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز