خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خبرداد:

کشف 40 هزار عدد انواع قرص های نیروزا در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۷۸

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 40 هزار عدد انواع قرص های نیروزای قاچاق در شهرستان قائم شهر خبر داد.

به گزارش  ایلنا از ساری ،‌به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "ذبیح الله پهلوانی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالاهای سلامت محور در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع قرص های نیروزای قاچاق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به قاچاق کالا به نام "م – م" ساکن قائم شهر که در امر خرید و فروش پودر و قرص های نیرو زا فعالیت داشت شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: در ادامه تحقیقات با شناسایی انبار و محل فعالیت این فرد هماهنگی قضائی برای بازرسی از این انبار صورت گرفت.

سرهنگ پهلوانی، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه با بازرسی از انبار مورد نظر موفق شدند، 111 قوطی انواع پودر های نیروزا را به همراه 40 هزار عدد انواع قرص های نیرو زا به ارزش ریالی 620 میلیون ریال کشف کردند.

به گفته وی متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز