خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور صورت گرفت:

بهره برداری همزمان 12 پروژه برق منطقه ای مازندران و گلستان

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۹۱

قائم مقام مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان از بهره برداری 12 پروژه برقی با سرمایه گذاری 827.497 ریالی در پایان هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید حسین مرادی   در آیین بهره برداری همزمان 12 پروژه  شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان اظهار داشت: برق منطقه ای مازندران استان های گلستان و مازندران را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود:2 و نیم میلیون مشترک برق در این دو استان از خدمات برق منطقه ای مازندران و گلستان بهره مند هستند.

قائم مقام مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت:هدایت و کنترل انرژی شمال کشور شامل ،گلستان ،گیلان و مازندران بر عهده این مرکز است.

مرادی افزود:به دلیل افزایش دما در سالجاری تاکنون در پیک مصرف (18 مرداد) 4 هزار مگابایت مصرف برق داشتیم که این میزان نسبت به سال گذشته 8.5 درصد افزایش داشته است.

وی ،رفع ضعف ولتاژ و تامین برق مستمر و مطمئن منطقه،تعدیل بارگذاری ایستگاه ها و خطوط مجاور،کاهش تلفات شبکه انتقال و فوق توزیع و افزایش قابلیت اطمینان و بهبود پایداری شبکه را از اثرات اجرایی پروژه خط چهار مداره230 و 63 کیلو ولت مرکز مازندران -قائمشهر اعلام کرد.

مرادی گفت: پروژه خط چهار مداره 230 و 63 کیلو ولت، بااعتباری بالغ بر 26 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: برای احداث 12 پروژه شرکت برق منطقه ای مازندران بالغ بر 827 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز