خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۴۴

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت:برای اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر نیاز است که یک فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، خلیل صالحی در جلسه شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه مازندران برگزار شد اظهار داشت: به دلیل تقارن هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر با دهه اول ماه محرم لازم است با یک حرکت روشن و عمیق به مساله مهم و ضروری امر به معروف و نهی از منکر به جهت اصلاح جامعه بپردازیم.

وی افزود:با توجه به ارقام و آمار موجود از آسیب‌های اجتماعی می‌طلبد که مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را با اتکا به یک رویکرد جدید و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و موقعیت‌هایی مثل ایام محرم و اربعین حسینی در جامعه رواج بدهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تشریح عملکرد این ستاد گفت: بستر سازی مناسب جهت اجرای طرح نظارت همه بر همه و انجام طرح تذکر لسانی پیام مهربانی از برنامه های اجرایی این ستاد در شهرستانها است.

وی طراحی و اجرای مسابقات فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر ،دیدار کارکنان دولت با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و گردهمایی خانواده کارکنان با موضوع نقش امر به معروف و نهی از منکر در سبک زندگی موفق را از برنانه های هفته احیاء عنوان کرد.

صالحی با اشاره به روزشمار هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: وحدت کلمه،دفاع مقدس ،امر به معروف و نهی از منکر را عنوان اولین روز هفته احیا نام برد.

وی فرهنگ ایرانی،اسلامی،دانش اموزان ،امر به معروف و نهی از منکرو استقلال فرهنگی،دانشگاهیان،امر به معروف و نهی از منکر را عناوین دومین و سومین روز هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

دبیر ستاد هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت:حمایت از تولید ملی،اقتصاد مقاومتی ،امر به معروف و نهی از منکر عنوان چهارمین روز این هفته به شمار می آید.

صالحی حمایت از تولید آمران به معروف و ناهیان از منکر و بزرگداشت شهدا رو عنوان آخرین روز هفته احیا نام برد.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، وصایای شهدا، سیره انبیا و ائمه(ع)، افزود: برای اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر نیاز است که یک فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز