خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران خبرداد:

پرداخت 490 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۵۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت:مازندران در میان 31 استان از لحاظ میزان پرداخت تسهیلات رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،حسن خیریانپور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: یکهزار و 108 تسهیلات با اعتباری بالغ بر 490 میلیارد تومان معادل 103 درصد در حوزه اقتصاد در مازندران پرداخت شده است.

وی افزود:مازندران در میان 31 استان از لحاظ میزان پرداخت تسهیلات رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

معاون  هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی مازندران با اعلام اینکه 48 جلسه شورای اداری در دولت تدبیر و امید در مازندران برگزار شده است ،گفت:این جلسات در جهت اعمال نظارت عالیه و هدایت دستگاههای اجرایی و ایجاد هماهنگی تشکیل شده است.

وی با اشاره عملکرد دولت در حوزه فناوری و ارتباطات در استان افزود: در این حوزه اجرتی دولت الکترونیک به عنوان یکی از برنامه های 8 گانه نظام تحول اجتماعی کشور در برون سپاری خدمات از فناوری های نوین و استفاده بهینه از آن بوده است که مازندران رتبه دوم کشور به لحاظ زیر ساخت پس از تهران است.

خیریانپور با مهم بر شمردن رفع موانع تولید گفت:در جهت رفع موانع تولید بیش از 40 جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید برگزار شد و بسته های 5 گانه رونق تولید به دستگاهای اجرایی ابلاغ شد که تجارت خارجی و توسعه صادرات غیر نفتی از مهمترین برنامه هایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی اشتغال را از دیگر مباحث مهم در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: سال گذشته بر 43 هزار شغل متمرکز شدیم و امسال 53 هزار اشتغال را پیگیر خواهیم بود.

خیریانپور جذب تسهیلات و فعال سازی اشتغال را از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و ادامه داد: ر بیان کرد: 30 هزار میلیارد تومان به امر رونق تولید برای نوسازی و تکمیل پروژه‎های صنعتی نیمه‎تمام و سرمایه در گردش و 20 هزار میلیارد تومان نیز برای رونق کسب و کار در کشور و 130 میلیارد تومان نیز محل بند دال تبصره 16 برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی در مازندران اختصاص یافت که مازندران باید با ارائه طرحهای توجیهی از این فرصتها استفاده کند.

وی افزود: در بخش دولت الکترونیک نیز 70 دفتر پیشخوان دولت راه‎اندازی و برون‎سپاری شده است و 140 خدمت در دفاتر پیشخوان دولت به 220 خدمت افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه امسال 98 هزار تن گندم در استان خریداری کرده ایم گفت:این میزان با 94 میلیارد تومان بوده است.

خیریانپور همچنین از خرید 19 هزار تن کلزا از کشاورزان مازندرانی خبر داد و گفت:100 درصد مطالبات کشاورزان در این حوزه پرداخت شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز