خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حل معضل زباله و ترافیک در اولویت شورای پنجم قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۲۰

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: زباله و ترافیک دو معضل در کنار امر ارزشمند توسعه و پیشرفت شهری هستند که باید در الویت شورای پنجم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی روز  در آیین تکریم اعضای شورای چهارم و معرفی اعضای دوره پنجم ساری با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: نمی توان به خون شهدای دولت از جمله رجایی و باهنر بی تفاوت بود، این شهدا الگو و نمونه هستند و اینکه ساده زیستی و زندگی مکتبی آنها باید مورد پیروی دولتمردان باشد.

وی افزود: فاصله گرفتن از مردم موجب نابودی نظام می شود و شوراها نیز همچون دولتمردان از جنس مردم هستند و باید با مردم و برای مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شورا یک اصل اصیل قرانی است، خداوند به پیامبر امرکرده در امور اجتماعی کشور و مملکت داری با مردم مشورت کند.

وی افزود: شورای چهارم ساری خوب درخشید نیازی به تحلیل و تفسیر نیست، اگر شورای چهارم تخلفی داشت و پاکدست نبود فضاهای مجازی اجازه نمی دادند چیزی پنهان بماند،در ایام انتخابات نیز می نوشتند و علنی می کردند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه اعضای شورا منصب خود را از مردم گرفتند نه از رئیس جمهور ، نماینده و یا هیچکس دیگر، بنابراین تنها باید برای خدمت به مردم قدم بردارند چرا که مردم از شعاردرمانی و شعارگرایی خسته شدند عمل می خواهند .

نماینده ولی فقیه در مازندران  با اعلام اینکه زباله و ترافیک دو معضل در کنار امر ارزشمند توسعه و پیشرفت شهری هستند ادامه داد: معضل ها باید حل و مسیر توسعه ادامه یابد این امر میسر نمی شود مگر اینکه اعضای شورا با هم متحد باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز