خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

کسب رتبه نخست جذب بسته رونق تولید تسهیلات توسط استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۶۴۵

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت:470 میلیارد تومان از محل بسته رونق تولید تسهیلات جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سید مصطفی موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در حاشیه بازدید خبرنگاران از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عامل صورت گرفت،اظهار داشت: واحدهای تولیدی این مجموعه در خط تولید اقتصاد با ایجاداشتغال فعالیت خوبی دارند.

وی افزود: برآنیم تا در دولت تدبیر و امید برنامه های حمایتی خود را در جهت حمایت واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط اجراوکنیم.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه ما با تمام توان در جهت مرتفع شدن مشکلات واحدهای تولیدی تلاش می کنیم،گفت: برگشت واحدهای راکد به چرخه تولید از مهمترین  برنامه های ما تلقی می شود .

موسوی از گاز کشی 7 واحد در شهرک صنعتی استان در طول سه سال گذشته خبر دادو افزود: 102 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت.

وی عنوان کرد :مهم‌ترین اهداف ما کاهش قیمت تمام شده تولید برای واحدها بود و امسال هم این برنامه در دو شهرک صنعتی لاله‌آباد و ناحیه صنعتی کاردیکلا بابل پیگیری و اجرایی می‌شود.

موسوی با اعلام اینکه 46.5 هکتار سرانه در کنار شهرک صنعتی آمل به آن الحاق شده است،گفت: یکهزار و 53 هکتار به ظرفیت شهرک های صنعتی اضافه شده است.

وی با اعلام اینکه 39 شهرک صنعتی در استان وحود دارد توسعه شهرک های مزیت دار را از برنامه های مهم شرکت شهرک های صنعتی استان عنوان کرد .

موسوی  از ایجاد 2 شهرک صنفی در شهرک صنعتی آمل خبر داد و افزود: 470 میلیارد تومان از محل بسته رونق تولید تسهیلات جذب شده است که مازندران در جذب تسهیلات رتبه نخست دارد.

وی با اعلام مطلب فوق ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات در سال‌جاری پیگیری می‌شود ضمن اینکه در استان مازندران کمیته چهار نفری تشکیل شده است که به صورت جدی زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای مورد نیاز انجام می‌شود.

موسوی افزود:از تعداد قراردادهای ثبت شده یکهزارو 696 واحد بهره برداری شد و 900 واحد دیگر در مرحله ساخت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در ارتباط با تعطیل واحدهای صنعتی مازندران، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی متولی زیرساخت است،با انجام اقدامات عملیاتی 6 تصفیه خانه را ساختیم و برخی‌ها هم در حال ساخت است، ضمن اینگه گاز رسانی به واحدهای صنعتی نیز انجام شده است.

موسوی ادامه داد: چنانچه واحدی به دلیل نداشتن زیرساخت تعطیل شده است شرکت شهرکهای صنعتی باید پاسخگو باشد.

وی گفت: به لحاظ قانونی محیط زیست باید در این زمینه اقدام کند، با این حال کارگروهی در استان تشکیل شده است که واحدهای متخلف شناسایی و نسبت به ساماندهی پساب‌ها اقدام شود.

موسوی گفت: برنامه داریم که تک تک شهرک‌های صنعتی و نواحی که ملزم به احداث تصفیه‌خانه شوند و باید در اسرع وقت انجام شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی افزود: در شهرک‌هایی که ملزم به احداث تصفیه‌خانه نشویم واحدها باید نسبت به ساماندهی پساب اقدام کنند.

موسوی گفت :در حال حاضر 2 هزار متر مکعب به ظرفیت ساماندهی پساب‌های صنعتی استان اضافه شد و اینکه  72 درصد از واحدهای صنعتی مازندران به تصفیه‌خانه وصل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز