خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات انجمن های ورزشی مازندران:

رشته موج سواری برای نخستین بار در مازندران راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۲۴

رئیس هیات انجمن های ورزشی مازندران از راه اندازی رشته موج سواری از ورزشهای جدید گردشگری دریایی در ایران برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،یاسر سلیم بهرامی در نشست هماهنگی برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی ساحلی به میزبانی شهرستان بابلسر که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد با بیان اینکه انجمن های ورزشی متولی رشته های توریسم ورزشی و ساحل است اظهار داشت:40۰ رشته ورزشی تحت پوشش داریم که قابلیت جذب گردشگر ورزشی را دارند.

وی افزود:المپیاد ورزشی آبی _ ساحلی به صورت ویژه  پیگیری می شود چرا که این امر در جهت جذب گردشگر و ایجاد مسائل مرتبط با ساحل اثر گذار خواهد بود.

رئیس هیات انجمن های ورزشی مازندران گفت:9 رشته ورزشی از انجمن های ورزشی استان در این المپیاد شرکت کردند که دو رشته موج سواری و پاراموتور بصورت کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه محدویت پروازی در بابلسر در حیطه پدافند هوایی، وجود دارد ادامه داد:آسمان بابلسر توسط انجمن های ورزشی پوشش داده می شود.

سلیم بهرامی از راه اندازی رشته موج سواری از ورزشهای جدید گردشگری دریایی در ایران برای نخستین بار خبر داد.

وی برگزاری مسابقات  واسکان ورزشکاران را  موضوع بسیار مهمی دانست و به برقراری امنیت در حین اجرای مسابقات تاکید کرد.

سلیم بهرامی افزود:این مسابقات به مدت دو روز  در روزهای 26 و 27 مرداد ماه در شهرستان بابلسر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز