خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان بهشهر خواستار شد:

شورای عالی ورزش همگانی احیا شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۳۳

رییس هیات ورزش های همگانی بهشهر خواستار احیای شورای عالی ورزش همگانی به ریاست فرماندار این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بهشهر در نشست صمیمی با خبرنگاران این شهرستان به نقش هیات های ورزشی در نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروزه بیماری های روحی مانند افسردگی و.. ناشی از فاصله گرفتن مردم از ورزش است؛ هیات های ورزشی می توانند مولّد و مروّج شادابی و نشاط اجتماعی باشند.

احمد قلی پور سلامتی، آرامش و نشاط اجتماعی را رسالت ورزش های همگانی برشمرد و افزود: با توجه به اوضاع اقتصادی مردم نمی توان آنها را به ورزش های پرهزینه سوق داد؛ در چنین شرایطی می توان از ظرفیت ورزش های همگانی در قالب کمیته های ورزشی مختلف استفاده کرد که نتیجه  روی اوردن مردم به ورزش همان ارتقای سطح سلامتی و شادابی جامعه است.

وی با اشاره به 15 کمیته فعال ِ ورزش همگانی در بهشهر ادامه داد:ورزش همگانی بزرگترین هیات ورزشی هر شهرستان است که 24 کمیته دارد و هر کمیته حداقل رییس، نایب رییس و منشی را شامل می شود.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان بهشهر از اجرای بیش از 30 برنامه در سال جاری خبر داد و پیاده روی هفته سلامت، همایش پاکسازی محیط در میانکاله و عباس آباد، مسابقات دوچرخه سواری زیر 14 سال،پیاده روی خانوادگی اصناف، جشنواره آب ، اردوی گردشگری به جنگل پاسند را بخشی از برنامه های هیات ورزش همگانی بهشهر اعلام کرد.

قلی پور از برگزاری نخستین مسابقه انتخابی ثبت رکورد مازندران در بهشهر خبر داد و گفت: نفرات برتر که سه نفر از بهشهر و یک نفر از بابل بودند به مسابقات کشوری در اردبیل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یوگا یکی از کمیته های فعال هیات ورزش های همگانی شهرستان بهشهر است، ادامه داد: سمینار ملی با هدف معرفی یوگا در بهشهر برگزار می شود.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان بهشهر بیا کرد: با هدف همگانی کردن ِ ورزش های همگانی 7 برنامه در هفت روزِ هفته ی دولت  اجرا می شود.

قلی پور در پایان خواستار احیای شورای عالی ورزش همگانی به ریاست فرماندار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز